You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ik heb zelf ook een tijd de Creative Inspire™ 5.1 Digital 5500 set in gebruik gehad, samen met XBMC op de Xbox. Deze set heeft een digitale ingang, dus hiermee zou het eventueel ook moeten werken.
Dat Creative setje is toch al niet meer leverbaar?
Andere (onbekendere?) merken misschien?
Andere (onbekendere?) merken misschien?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
zoek naar mustek. Erg goedkoop en toch 5.1 en optisch en coaxial in.
[ Voor 116% gewijzigd door Twazerty op 04-01-2009 22:43 ]
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Verwijderd
Je zou hier kunnen kijken bij Teufel,
Met het decodeer station 3 en een boxen set heb je hetzelfde effect als bijvoorbeeld de z5500 (hoewel ook voor dezelfde prijs
) Er is geloof ik ook ooit een zelfde station van Creative op de markt geweest, misschien zijn er nog wel meer te vinden?
Je kan ook gelijk een homecinema systeempje kopen, bijvoorbeeld de Onkyo HT-S3105 die al voor 249 te krijgen is! Deze kan je probleemloos aan je pc en xbox koppelen.
Met het decodeer station 3 en een boxen set heb je hetzelfde effect als bijvoorbeeld de z5500 (hoewel ook voor dezelfde prijs
Je kan ook gelijk een homecinema systeempje kopen, bijvoorbeeld de Onkyo HT-S3105 die al voor 249 te krijgen is! Deze kan je probleemloos aan je pc en xbox koppelen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2009 23:27 ]
Hmm, daar heb ik niet eens aan gedacht, een HomeCinemaSysteem 
Goede tip! Ga ees kijken naar versterkers etc. Luidsprekers heb ik wel, dat is het probleem niet, heb ooit een TLX set aangeschaft van JBL, een super geluid in die handel
TNX!
Goede tip! Ga ees kijken naar versterkers etc. Luidsprekers heb ik wel, dat is het probleem niet, heb ooit een TLX set aangeschaft van JBL, een super geluid in die handel
Pagina: 1