Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP Pro - IE7 blijft nieuwe tabbladen openen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP pro met IE 7 en heb sinds kort een raar probleem, kon vrijwel nergens op internet iemand met een soortgelijk probleem vinden of een oplossing dus vandaar dat ik het hier probeer.

Sinds een paar weken heb ik nu al een paar keer gehad dat als ik op internet zit er plotseling ongevraagd tabbladen worden geopend in het openstaande scherm. Dit blijft achter elkaar doorgaan (wel meer dan 50 tabbladen, opent ook nieuwe vensters) en mijn computer loopt ook vrijwel meteen vast, enige oplossing is computer uitzetten met de powerknop. Het is me de laatste paar keer opgevallen dat het gebeurd als ik op Hyves zit. Een kennis heeft dit probleem ook al een paar keer gehad. Geen idee waar het aan kan liggen.. jullie enig idee?

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:48
Ik heb hier ook een paar keer last van gehad, wat bij bij hielp, om het nieuw openen van tab bladen te beeindigen is om in een van de schermen een nieuwe site te openen. Op het moment dat die geopened is, meen ik me te herinneren dat het openen van nieuwe tabbladen stopte...

Maar waar het door komt, dat zou ik ook niet weten.

Verwijderd

Topicstarter
hmm zal eens kijken of het werkt, maar volgens mij kan ik vanaf het moment dat de tabbladen openen vrijwel niets meer doen, maar is t proberen waard. thanx.

• grass460
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-11 20:04

grass460

[DPC] Division_Brabant

je kan tijdelijk als een gek op alt+F4 rammen. hoef je niet steeds opnieuw op te starten

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

kijk voor de grap eens in je opstart map om te kijken of er ook scripts worden geladen als je ie 7 opstart

btw. hoezo stap je niet gewoon over op firefox 8)

Signature

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Verwijderd

Topicstarter
geen idee hoe ik dat moet bekijken met die scripts :) heb firefox idd wel gedownload, maar vindt IE fijner ;)

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:35
Ik had dit laatst ook een 4tal x bij een familielid, waar ik moest komen om het op te lossen, vond het zelf ook al raar en zeer vervelend..
Ik wist ook niet waar ik het moest zoeken, ik begon vervolgens standaard met een virusscannetje plus spyware scan.

Vond zomaar een paar "onschuldige" trojans... deze verwijdert, geen last meer gehad nu (redactie: 3 weken verder) proberen kan geen kwaad :)

Neo

- The Neo and Only -

Verwijderd

Topicstarter
ok.. thanx, ik prbeer alles uit ;)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

IE7Pro toevallig geïnstalleerd staan? Zo ja, deïnstalleer die eens... :)
Was bij een kennisje van mij ook de oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Ahh het gebeurde nu net weer.. ik heb op alt f4 zitten drukken (uh geen id wat dit doet) maar het scheen te helpen, hij liep nu maar eventjes vast en ineens was alles weer normaal..en alle tabbladen en vensters weg... het was wederom op hyves!... toch maar mozilla ;)
Pagina: 1