Ontwikkeling PC prijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views

• Ruben314199
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-04-2025
Ik sta op het punt een nieuwe PC te kopen omdat mijn oude toch wel erg langzaam aan het worden is.
Kijken naar de pricewatch zie ik echter dat de prijzen de afgelopen maanden (sinds september) eigenlijk alleen maar omhoog gegaan zijn, terwijl computers over het algemeen alleen maar in waarde dalen.

Nu kan ik me voorstellen dat dit komt door de hogere koers van de dollar / yen van de afgelopen maanden. Echter: de dollar staat nu al weer fors lager.
Zal dit betekenen dat we de komende tijd forse prijsverlagingen kunnen verwachten? Ik denk van wel, maar ben benieuwd hoe andere tweakers hierover denken.

[ Voor 0% gewijzigd door Ruben314199 op 04-01-2009 14:41 . Reden: Zondagochtend foutje: fok en tweakers is niet hetzelfde natuurlijk :-) ]

De gaafste watergekoelde pc ter wereld

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door GENETX op 04-01-2009 14:44 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-01 16:06
Haha dat is wel erg lomp. Bovendien wordt een PC niet trager uit zichzelf, de software wel.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:06

ikbenwouter

! w t R

*knip*

Heb je eigenlijk voorbeelden, ik zie hier en daar wel een prijsstijging van een paar procent maar om daar nou voor te gaan wachten? Verder zie ik ook allerlei producten die gewoon steeds goedkoper zijn geworden...

[ Voor 122% gewijzigd door GENETX op 04-01-2009 15:00 ]

........................................................................................................................................................

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Geen gevoel voor humor meer tegenwoordig? :(

ontopic
Kan zo snel geen voorbeelden vinden van hardware wat veel duurder is geworden. De prijzen zullen uiteraard wel dalen maar om voor die paar procent nou te gaan wachten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:06

ikbenwouter

! w t R

Ok aardige voorbeelden maar dan nog gaat dit om een paar tientjes. Hoeveel scheelt het op een hele PC? Zal misschien een paar procenten zijn, nogmaals de vraag, is dat de moeite om voor te gaan wachten? Dat moet je voor jezelf bepalen, het zal vast wel weer wat gaan dalen de komende tijd.

........................................................................................................................................................

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:08
The Dolf schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:52:
[...]

Geen gevoel voor humor meer tegenwoordig? :(
Dat is geen humor, dat is een flame uitlokken omdat iemand misschien copy-paste vanaf fok! en dat stukje is vergeten oid. Het voegt niks toe en helemaal niet grappig imho..

Maar ik gooi dit topic op slot, dit is namelijk niets voor de CSL, maar eerder iets voor in Shopping Forum. Daar loopt ook al een topic over import uit Engeland ivm die koers van de GBP.

Verder is het puur koffiedik kijken, het kan namelijk ook simpele economische marktwerkign van vraag en aanbod zijn zoals het geval is bij het geheugen. Daarnaast kan ook de crisis er voor zorgen dat producten een hogere of lagere prijs krijgen.

In ieder geval heeft het met economie te maken, en niks met complete systemen en ik gooi hem op slot. Mocht je nog wel een topic openen in SF, pas je tekst dan iets aan. In principe hebben fokkers weinig interesse in computers, die zijn meer geïnteresseerd in de mate waarin hun konijntjes wippen O-)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.