Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:33

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Zojuist GTA IV geinstalleerd.
Kan het spel starten, in de menus komen, geen probleem.
Dan kies ik New Game en na een tijdje laden klapt hij terug naar desktop met de error resc 10
Specs in sig, driver 181.00, andere games draaien zonder probleem.
Heb de error even opgezocht en resc 10 staat voor out of video memory :)
Hoeveel videomemory had je gehad willen hebben ?!
Kan het spel overigens wel starten op 1280x800, kies ik 2560x1600 dan krijg ik weer die error.
Iemand ideen waar ik nog verder naar zou kunnen kijken / proberen ?

Hmmmm topic mag op slot of verwijderd worden, driver 185.20 lost het probleem op _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 04-01-2009 15:11 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

En als je je specs verandert of ze helemaal verwijdert uit je sig weet niemand weer waar het over gaat. Zet ze een volgende keer dus gewoon in het topic :).
Hmmmm topic mag op slot of verwijderd worden, driver 185.20 lost het probleem op _/-\o_
Oudere of nieuwere drivers is toch wel één van de dingen die je als eerste even probeert. Sluiten van topics gebeurt (onder meer) wanneer ze niet voldoen aan het beleid, niet omdat een probleem opgelost is.

En mooi dat het alweer opgelost is. De volgende keer graag wel even zelf eea proberen, zoals het testen met andere drivers, voordat je een topic opent aangezien eigen inzet toch wel een vereiste is :).

And I'm the only one and I walk alone.