Toon posts:

'MacBook intel (wit)' airport presteert slecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben nieuw op dit forum en ik maak er maar meteen gebruik van :)
Ik heb een witte MacBook Intel 2,1 GhZ en heb daar net 4GB Corsair geheugen ingezet. Wat nu ineens gebeurt is dat ik slecht connectie kan maken met een beveiligd draadloos netwerk soms zegt hij verkeerd wachtwoord terwijl het gewoon de goeie is, soms is het time-out bij connectie. Soms maakt hij verbinding maar dan is hij of heel langzaam en wordt ik ook steeds van msn gegooid maar soms doet hij het normaal maar dat duurt meestal niet zo heel lang. Ik heb al meerdere malen m'n airport van m'n notebook uitgezet en weer aan. Als hij connectie probeert te maken zegt hij eerst dat hij geen ip kan krijgen en het hem zichzelf moet toekennen... Ik weet niet of dat zo hoort :( Uiteindelijk krijgt hij een ip maar met slechte prestaties.. Voordat ik m'n nieuwe geheugen erin zette was alles in orde dus ik snap er helemaal niks van :S.. M'n iPhone connect trouwens wel uitstekend dus ik msn en internet daar dan maar mee xD.
Als iemand mij kan helpen of het zelfde probleem heeft thanx :D
Alvast bedankt =)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien dat je bij de installatie van het geheugen de antenne hebt losgemaakt/beschadigt?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

En als je u oud geheugen erin steekt?
Misschien is het geheugen niet 100%?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij MyCom special voor mac compatible geheugen gevraagd en alles werkt perfect ook als ik verbind met een onbeveiligd netwerk dat is het rare ervan.. En het geheugen installeren is niet zo moeilijk, batterij eruit, twee schroefjes los klik klik de twee van 512mb eruit die van 2GB erin en in over deze mac geeft hij gewoon 4GB aan.. Vreemd verhaal xD

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij MyCom special voor mac compatible geheugen gevraagd en alles werkt perfect ook als ik verbind met een onbeveiligd netwerk dat is het rare ervan.. En het geheugen installeren is niet zo moeilijk, batterij eruit, twee schroefjes los klik klik de twee van 512mb eruit die van 2GB erin en in over deze mac geeft hij gewoon 4GB aan.. Vreemd verhaal 8)7