Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
naar 32 ja
scheelt stukken
brander: wat wil je: audio / overig
scheelt stukken
brander: wat wil je: audio / overig
Verwijderd
euh als je wilt bakken zoals een Philips dat doet kun je beter een broodrooster kopen aangezien die net zo bakt alleen veel goedkoper is.
Koop NOOIT maar dan ook NOOIT een Philips brander.
Indien je een IDE brander wilt kopen koop dan een langzame (4x denk ik wel dat maximaal is voor je systeem). Neem dan een Sony ofzo, die zijn goedkoop en best goed.
Wil je sneller en stabieler gaan, ga dan voor een SCSI systeem. Tuurlijk raad ik je weer als vanouds een Plextor aan, die is heel erg goed. Ik weet toevallig dat 8x on te fly met SCSI van plex naar plex (40x reader) prima gaat op een p133 met 16 mb.
Suc6!
Koop NOOIT maar dan ook NOOIT een Philips brander.
Indien je een IDE brander wilt kopen koop dan een langzame (4x denk ik wel dat maximaal is voor je systeem). Neem dan een Sony ofzo, die zijn goedkoop en best goed.
Wil je sneller en stabieler gaan, ga dan voor een SCSI systeem. Tuurlijk raad ik je weer als vanouds een Plextor aan, die is heel erg goed. Ik weet toevallig dat 8x on te fly met SCSI van plex naar plex (40x reader) prima gaat op een p133 met 16 mb.
Suc6!
Verwijderd
Ikzelf heb voor het branden een AMD K6 200 Mhz met 64 Mb, Plexwriter (4x12) en een Ultraplex (32x). Werkt prima.
Met een P166 MMX zal het ook wel gaan.
Als je wat meer RAM geheugen erin doet zal het wat sneller worden.
HP maakt ook goede en goedkope (IDE) branders.
Met een P166 MMX zal het ook wel gaan.
Als je wat meer RAM geheugen erin doet zal het wat sneller worden.
HP maakt ook goede en goedkope (IDE) branders.
"HP=Sony"
Plextor drives komen ook van een grote jongen...
Plextor drives komen ook van een grote jongen...
Aangezien je niet zo'n vet systeem heb is het misschien slim om een plextor te kopen met burnproof 
hoef je ook geen xtra ram te halen

hoef je ook geen xtra ram te halen
Verwijderd
Komt Plextor van Sanyo? Nooit geweten! Nouja boeit me ook niet als ik eerlijk moet zijn. Ik heb nog nooit een betere cdrom/writer gehad dussuh what the heck....
Pagina: 1