Beste Tweakers,
Na een probleem wat al maanden door mijn pc spookt de laatste tijd toch steeds regelmatiger voorbij te zien komen, ben ik het vanavond spuugzat geworden en daarom open ik dit topic.
Wat is er aan de hand?
Op vaste momenten krijg ik het volgende bsod op mijn pc. Deze zogenaamde 'vaste momenten' zijn handelingen die ik uitvoer/programma's die ik draai op mijn systeem. Voorbeelden hiervan zijn.
Zelf heb ik al een memtest gedraait. Er zijn na een halve dag draaien geen fouten in mijn ram geheugen ondekt.Ook heb ik zelf gegoogled en sfc /SCANNOW gedraait. Dit wees geen problemen aan.
Als ik de pc normaal gebruik is er geen enkel issue. Het systeem is stabiel en 'zware' taken als meerdere virtuele machines tegelijk met muziek en firefox e.d. aan draait hij zijn hand niet voor om.
Voor de volledigheid mijn belangrijkste specs:
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550
Moederbord: ASUS P5Q-PRO
Geheugen: 2x Kingston 2GB
Videokaart: Sapphire HD4870 512MB
Harde schijf: Samsung Spinpoint 320GB (2X in RAID0)
Alvast bedankt voor de hulp!
Na een probleem wat al maanden door mijn pc spookt de laatste tijd toch steeds regelmatiger voorbij te zien komen, ben ik het vanavond spuugzat geworden en daarom open ik dit topic.
Wat is er aan de hand?
Op vaste momenten krijg ik het volgende bsod op mijn pc. Deze zogenaamde 'vaste momenten' zijn handelingen die ik uitvoer/programma's die ik draai op mijn systeem. Voorbeelden hiervan zijn.
- Het willen aanpassen van Settings in Panda Antivirus (Doet zijn werk perfect, maar settings zijn niet aanpasbaar op deze manier)
- Het gebruiken van uTorrent
- Het willen installeren van Steam
Zelf heb ik al een memtest gedraait. Er zijn na een halve dag draaien geen fouten in mijn ram geheugen ondekt.Ook heb ik zelf gegoogled en sfc /SCANNOW gedraait. Dit wees geen problemen aan.
Als ik de pc normaal gebruik is er geen enkel issue. Het systeem is stabiel en 'zware' taken als meerdere virtuele machines tegelijk met muziek en firefox e.d. aan draait hij zijn hand niet voor om.
Voor de volledigheid mijn belangrijkste specs:
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550
Moederbord: ASUS P5Q-PRO
Geheugen: 2x Kingston 2GB
Videokaart: Sapphire HD4870 512MB
Harde schijf: Samsung Spinpoint 320GB (2X in RAID0)
Alvast bedankt voor de hulp!
Wa Doede Nou