Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Photoshop loopt vast bij Text-tool

Pagina: 1
Acties:

• Rickm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11 09:30
Ik heb een probleempje. Photoshop CS4 loopt vast zodra ik de Text-tool wil gebruiken.
Als ik deze selecteer, duurt het zo'n 20 seconden voordat de pc weer reageert en vervolgens komt er een melding dat Photoshop niet meer reageert en wordt afgesloten.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:47

Edgarz

Tweako-active since1986

Even opnieuw installeren werkt het best. Photoshop solo is in een minuut of 10 max. geinstalleerd.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou sowieso even kunnen kijken in je logboeken naar enige foutmeldingen. Werken andere functies binnen CS4 wel? Geen geheugen probleem (hoeveel GB heb je in je systeem)?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Rickm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11 09:30
Ik heb al een oplossing gevonden. Het blijkt dat de 64bit versie van Photoshop CS4 dit probleem heeft. Als ik de gewone 32bit versie opstart heb ik dit probleem niet. :)
Maar vind 't toch vreemd, het zou gewoon moeten werken op Vista x64.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rickm schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:02:
Ik heb al een oplossing gevonden. Het blijkt dat de 64bit versie van Photoshop CS4 dit probleem heeft. Als ik de gewone 32bit versie opstart heb ik dit probleem niet. :)
Heb je misschien ook een bron? :) Bijvoorbeeld de knowledgebase van Adobe? :) Want als ik je zo lees, is het aangemerkt als bug en komt er dus een patch voor.

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:47

Edgarz

Tweako-active since1986

Rickm schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:02:
Misschien aardig om voortaan alle relevante info vooraf te geven...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Edgarz schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:30:
[...]

Misschien aardig om voortaan alle relevante info vooraf te geven...
Dat is achteraf makkelijk praten; hoe zou je vooraf in moeten schatten dat de specifieke versie of uitvoering zo'n probleem veroorzaakt? Het nut van je opmerking is in deze vrij nihil en ik wil je vragen om niet-inhoudelijke feedback op een topic in het vervolg in een topicreport, en niet in het topic zelf te plaatsen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1