Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:15
Zoals sommige misschien hebben meegekregen gaat Microsoft de groups.msn service 21 februari sluiten. Enkele jaren geleden maakten wij (me & friends) hier redelijk actief gebruik van en er staan honderden foto's op welke ik eigenlijk wel wil opslaan. Natuurlijk heb ik geen zin deze met de hand 1 voor 1 te downloaden.

Op google heb ik 1 tooltje gevonden (20 dollar) genaamd MSN Groups Downloader. Dit moet toch ook gratis kunnen?

Ik zoek dus een tooltje of mogelijkheid om de hele group in 1x op te slaan.

Heb al
* Gezocht op google (anderhalf uur)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ken de dienst niet, maar is het niet gewoon een webpagina en volstaat dus gewoon een httrack bijv niet?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:44
Plugins in firefox heb je toch om alle afbeeldingen op een webpagina te downloaden ? Kan even geen namen noemen though..

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lijkt me allemaal plain html, zou moeten lukken met wget:
http://www.mget.nl/hoe-ee...voor-offline-gebruik.html

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Supermario16
Als ik met wget probeer download het programma de hele website. (incl alle andere groups.msn pagina's, dit zijn er een beetje te veel) Tevens staan de foto's op een rare manier opgeslagen. (ben ik nu achter)

Misschien andere oplossingen?

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
er zit een uitstekende filterfunctie in wget, daar zou je echt niet alles mee binnen moeten krijgen.
Je kunt ook alleen jpeg selecteren en de mappen die je niet wilt hebben.

Noem eens een link, dan test ik het voor je

[ Voor 12% gewijzigd door arjants op 04-01-2009 17:38 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55
Mocht je wget te onhandig vinden dan is 'DownThemAll' (Firefox plugin) wellicht een optie, deze laat je ook alle links downloaden van een pagina aan de hand van voorwaarden die je stelt.

• Supermario16
Heb er even geen aandacht meer aanbesteed, net DownThemAll geinstalleerd. Groups.msn heeft 'n heel rare indeling volgens mij. Ik krijg in ieder geval lang niet alles geselecteerd op de hele site.

Het gaat trouwens op http://groups.msn.com/hollandgangstahz

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 18:06
The MSN Groups service will close in February 2009. You can move your group to Multiply, MSN’s partner for online groups. Learn More

Dit staat er. Misschien even moven voor de zekerheid, zodat je wat langer de tijd hebt om te klooien?
Pagina: 1