Goedendag,
Ik heb dit reeds gepost in het ervaringen topic.
Echter heb ik niet het idee dat de mensen die di op zouden kunnen lossen dit tegen komen.
Daarom ben ik zo vrij geweest een topic hierover te openen.
Ik heb dit reeds opgezocht en kwam 1 ander geval tegen. heb al zijn oplossingen reeds geprobeerd.
Het betreft een MSI RX3850 OC
Ik heb een HTPC in elkaar gezet met de volgende onderdelen:
Foxconn G31MX-K moederbord
Intel® Core 2 Duo E5200 processor
2GB Kingston geheugen
500 gb Seagate hd
Een silent nogwat voeding van ocz dacht ik
En de HD3850.
Draait op Vista 32bit
Dit alles aangesloten op een Toshiba Regza 46" Full hd.
Allemaal leuk en aardig. Vandaag lekker aan het klussen geweest. Alles werkt (hoezee) behalve het geluid.
(geluid werkt wel via de "normale" uitgang)
Ik heb de videokaart gekocht omdat het mogelijk zou moeten zijn om geluid via de HDMI kabel af te kunnen spelen. (ik was hier echter nogal negatief over omdat het over DVI zou gaan en dan met een meegeleverde adapter naar HDMI, dvi was alleen beeld en nooit geluid) Maar oke, het zou dus moeten werken.
Echter was dit niet het geval en ik heb de technische dienst van alternate gebeld (na uitgebreid dit forum te hebben doorgespit) en de beste man kon mij helaas niet verder helpen. Hij zei dat het aan de graka zou liggen en ik dus een nieuwe moest komen halen. Ik ben alleen niet zo zeker hiervan en om misschien toch de tijd te kunnen besparen om misschien weer in hetzelfde gezeik te vallen vraag ik het aan jullie.
Wat kan het zijn waarom het geluid het niet doet?
Ik heb een hoop geprobeerd (alle hdmi poorten, verschillende tv's, allebij de dvi uitgangen)
Bij voorbaat dank
Ik heb dit reeds gepost in het ervaringen topic.
Echter heb ik niet het idee dat de mensen die di op zouden kunnen lossen dit tegen komen.
Daarom ben ik zo vrij geweest een topic hierover te openen.
Ik heb dit reeds opgezocht en kwam 1 ander geval tegen. heb al zijn oplossingen reeds geprobeerd.
Het betreft een MSI RX3850 OC
Ik heb een HTPC in elkaar gezet met de volgende onderdelen:
Foxconn G31MX-K moederbord
Intel® Core 2 Duo E5200 processor
2GB Kingston geheugen
500 gb Seagate hd
Een silent nogwat voeding van ocz dacht ik
En de HD3850.
Draait op Vista 32bit
Dit alles aangesloten op een Toshiba Regza 46" Full hd.
Allemaal leuk en aardig. Vandaag lekker aan het klussen geweest. Alles werkt (hoezee) behalve het geluid.
(geluid werkt wel via de "normale" uitgang)
Ik heb de videokaart gekocht omdat het mogelijk zou moeten zijn om geluid via de HDMI kabel af te kunnen spelen. (ik was hier echter nogal negatief over omdat het over DVI zou gaan en dan met een meegeleverde adapter naar HDMI, dvi was alleen beeld en nooit geluid) Maar oke, het zou dus moeten werken.
Echter was dit niet het geval en ik heb de technische dienst van alternate gebeld (na uitgebreid dit forum te hebben doorgespit) en de beste man kon mij helaas niet verder helpen. Hij zei dat het aan de graka zou liggen en ik dus een nieuwe moest komen halen. Ik ben alleen niet zo zeker hiervan en om misschien toch de tijd te kunnen besparen om misschien weer in hetzelfde gezeik te vallen vraag ik het aan jullie.
Wat kan het zijn waarom het geluid het niet doet?
Ik heb een hoop geprobeerd (alle hdmi poorten, verschillende tv's, allebij de dvi uitgangen)
Bij voorbaat dank