Toon posts:

Athlon64 X2 6000

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Verwijderd

Topicstarter
In het CSL Beleid staat de volgende tekst: Wat moet ik kopen? / Welke moet ik nemen? Upgraden?. Hierin wordt aangegeven dat men geen topics op GoT meer mag openen met de vraag of een bepaald systeem goed is.

Wegens deze regel valt er op GoT wel een gaatje. Een gaatje waar iets zat wat nooit op GoT had gemogen, namelijk 'enkel vragen of product x goed is'. Van de GoT'ter wordt verwacht dat deze dat zelf uit kan zoeken. Heb je daar toch enige moeite mee? Dan is er een HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? beschikbaar. Deze HOWTO is voor zowel reeds geassembleerde systemen als zelf samen te stellen systemen toepasbaar.

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2009 18:41 . Reden: Excuses, bovenstaande nog niet eerder gezien. ]

Verwijderd

- Ik zou kijken naar de videokaart deze is eigenlijk een beetje out-dated. Ik zou een 9800GT/GTX aanraden.
- Ook zou ik voor de processor voor een Intel gaan, en dan voor de 8400 core 2 duo processesor.
- Als geheugen zou ik 4GB 800Mhz aanraden omdat je processor geen sneller geheugen nodig heeft om 1:1 te lopen. Ook al gebruikt het OS maar 3.2 GB wordt de overige 800MB gebruikt door het moederbord voor andere componenten.

Ik hoop dat je hiermee al een stuk op weg kan komen aangezien het eigenlijk niet mag.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2009 18:46 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:42
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

In dit geval valt daar ook gewoon een product onder, dat is het algemene beleid. Daarnaast kun je prima uitzoeken met benchmarks of deze CPU goed genoeg voor je is. Om je op weg te helpen, hier kun je hem met vele andere processoren vergleijken.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.