Toon posts:

mac game shops, bestaan die?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.255 views

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand goede mac game shops waar je bijvoorbeeld the sims 2 digital kan kopen?
ik ken wel de eastore en de direct2drive site maar die verkopen deze mac titels niet.

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
De A-mac in Utrecht heeft een aardig rij Mac games staan, maar ken zelf geen 'echte' game-zaken die veel voor Mac leveren.

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025

ByteDelight

Retro computing is alive!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:35:
Weet iemand goede mac game shops waar je bijvoorbeeld the sims 2 digital kan kopen?
ik ken wel de eastore en de direct2drive site maar die verkopen deze mac titels niet.
Je topictitel suggereert een meer algemene vraag, maar je zoekt dus eigenlijk winkels waar een specifieke titel te vinden is.

Hoe dan ook is het meer een vraag waar je zelf een naar moet Googlen.
Als ik google naar: 'mac games only online shop', kom ik niet direct shops tegen waar je alleen Mac software vindt.

En naar de 'Sims 2 digital' mag je zelf googlen ;)

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Ik denk niet dat dat lucratief genoeg bevonden wordt. Mac heeft immers een enorm klein marktaandeel in vergelijking met Windows.

//Edit: Linkje aangepast, foute bron (29% voor Mac). Bedankt Gerco.

[ Voor 35% gewijzigd door DM.Aram op 03-01-2009 19:35 ]

See you in another life, brother.

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-02 10:48
De apple store al eens bekeken? Daar verkopen ze oa The sims en vele andere games.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Apple zelf verkoopt ook het e.e.a. aan The Sims via de Apple Store Online. Maar The Sims 2 Digital een nieuw uitbreidingspakket, want bij TheSims2.com zie ik 'm er niet tussen staan.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-02 04:28

Gerco

Professional Newbie

Aram.Dmitri schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 18:42:
Ik denk niet dat dat lucratief genoeg bevonden wordt. Mac heeft immers een enorm klein marktaandeel in vergelijking met Windows.
Als je bedenkt dat dat marktaandeel 2 jaar geleden op 6% of lager lag denk ik dat het niet erg veel langer niet luceratief genoeg bevonden gaat worden. Games fabrikanten zouden gek zijn als ze niet inmiddels bezig waren om zsm alles op de mac te laten draaien. 29% van de markt is geen klein aandeel, dat zijn heel veel potentiele klanten.

Eerlijk gezegd geloof ik dat 29% voor geen meter. Het zal eerder rond de 10% liggen en dan zit ik waarschijnlijk aan de hoge kant.

[edit]
Volgens deze bron was het 9.63% in december 2008.

[ Voor 16% gewijzigd door Gerco op 03-01-2009 19:14 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Oeps, daar zat ik fout. Dankje voor de verbetering Gerco. Mijn bron ging over desktop/laptop distributie in de maand december.

See you in another life, brother.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Afbeeldingslocatie: http://www.macka.nl/winkel/templates/madeyourweb/images/logo.png
http://www.macka.nl/winkel/index.php

[ Voor 51% gewijzigd door kaassouffle op 03-01-2009 19:44 ]

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-01 20:46
Ik ken geen online winkels die mac games verkopen, maar bij de mac store in Utrecht verkopen ze wel games for mac.

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:24
MacHouse rotterdam heeft ook een hoop apple games liggen dus loop eens een APR binnen de meeste zullen wel wat hebben (en sommige een wat grotere collectie)

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij wordt de vraag niet helemaal goed begrepen. misschien mijn fout hoor!

ik zoek dus een shop waar ik LEGAAL kan downloaden.
zoals gameagent.com en eastore.ea.com alleen dan met goede mac titels zoals juist The sims!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 01:45:
Volgens mij wordt de vraag niet helemaal goed begrepen. misschien mijn fout hoor!

zoals gameagent.com en eastore.ea.com alleen dan met goede mac titels zoals juist The sims!
Die zijn er niet :)
je kan alleen mac games kopen met doosje en disc.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
To_Tall schreef op zondag 04 januari 2009 @ 01:49:
[...]

Die zijn er niet :)
je kan alleen mac games kopen met doosje en disc.
dat is ook niet waar want gameagent.com heeft digitale versies van COD4 en FutureU daarnaast zijn er tientallen soortgelijke shops voor pc games. dus waarom niet voor mac zou ik denken.

• M617573
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 01:45:

Volgens mij begrijp jij ons niet. Bij bv. de Apple store kan je de Sims 2 gewoon LEGAAL downloaden. Heck, je moet er zelfs voor betalen.....

Misschien kan je de moeite nemen om de voorbeelden eens te bekijken?

Verwijderd

Topicstarter
Qoriox schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:24:
[...]

Volgens mij begrijp jij ons niet. Bij bv. de Apple store kan je de Sims 2 gewoon LEGAAL downloaden. Heck, je moet er zelfs voor betalen.....

Misschien kan je de moeite nemen om de voorbeelden eens te bekijken?
maurice,

volgens mij zijn de shop producten daar puur boxed artikelen hoor..
geen digitale leveringen

• M617573
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:30:
[...]

maurice,

volgens mij zijn de shop producten daar puur boxed artikelen hoor..
geen digitale leveringen
Maak er maar Qoriox van. En nee, dat is niet waar. Zo heb ik bv Pages gedownload, en world of warcraft ook. Misschien dat niet alles te downloaden is, maar zeker wel een hoop.

Verwijderd

Topicstarter
ik ervaar het niet zo.. browse maar is naar WOW in de shop nergens zie je digitale levering staan.

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-02 12:47
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:05:
ik ervaar het niet zo.. browse maar is naar WOW in de shop nergens zie je digitale levering staan.
Heb je al op de site van wow gekeken want daar kun je de game gewoon downloaden en je online registreren om te spelen.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar daar hadden we het niet over... we hadden het over de apple site.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kijk eens op http://www.macgamesarcade.com/
Volgens mij precies wat je zoekt :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 09:08
r1talin, je mag hier best een topic over openen, maar niet op deze manier. Je bent vrij onduidelijk in wat je nu eigenlijk zoekt en als mensen je dan proberen te helpen reageer je daar nogal scherp op. Dit, terwijl je zelf alles behalve duidelijk bent over wat je precies wilt. Dus voor de volgende keer, omschrijf duidelijk en concreet waar je naar op zoek bent :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.