Nou gisteren de kast opengemaakt en op het moederbord een code opgezocht. Wonder boven wonder kon ik daar mee een vraag stellen bij ASUS (zal dan toch wel de goede code zijn geweest).
Mijn vraag was:
I would like to upgrade my CPU in the near future to the AMD Athlon X2 7750 black edition. Is this CPU supported by any BIOS at the moment? If not I would like to know if there is going to be a BIOS update for the M2N32-SLI deluxe to accomodate the Athlon X2 7750 CPU.
From your website I understand that other AM2 motherboards (for example the M2N-E) already support this CPU. But I cannot find the support for my motherboard.
En dit is het antwoord van ASUS:
Met andere woorden, ... Hier schiet je dus niets mee op.
Update:
Ik heb een nieuwe mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik teleurgesteld was over de informatie, dat ik deze informatie ook al van hun website had gehaald en dat ik eigenlijk niet zo geinteresseerd was in de status op dit moment, maar meer in een doorkijkje naar de toekomst. Ik heb gevraagd of ze intern niet rond kunnen vragen of er nog iets te verwachten is. Ze hebben de raag doorgestuurd naar MB support in taiwan en verwachten met enkele dagen een antwoord.
Update 2:
The news I got back from ASUS is not good

Dear customer,
The message I got back from Taiwan, was that there will be no (future) support for this specific CPU, nor will there be for the AMD X2 7xxx series.
Best regards,
ASUS TSD
[
Voor 20% gewijzigd door
supergrover op 16-01-2009 10:57
. Reden: Update ]