Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Meuktracker] Icoontje voor iTouch/iPhone games

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Vandaag viel het me op dat er een paar iPod Touch/iPhone spellen in de meuktracker verschenen. De iPhone/iTouch draait op een OS X based operating system, dus vroeg ik me af waarom er geen icoontje van de Mac/Apple Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/platforms/mac.gif voor de apps/games staan.

Misschien alsnog doen?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:01
Ga ik ook in mee, maar tevens ook nog eens een post om te vragen naar andere bullets van software die soms niet getagged is voor een bepaalde versie, je had bv voor Opensolaris en van dat soort dingen geen bullets, ik dacht dat dat ergens in het dev-circuit zat, want crisp was heel resoluut en direct om een topic daarover te sluiten.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Er mogen inderdaad wel meer (en verschillende) icoontjes/bullets komen om de meukposts beter in te delen. Een regenboogje (Multi Platform) voor multiplatform is leuk, maar niet erg duidelijk.

Het forum heeft ook allemaal nieuwe icoontjes gekregen, nu de meuktracker nog :Y)
HyperBart schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:05:
ik dacht dat dat ergens in het dev-circuit zat, want crisp was heel resoluut en direct om een topic daarover te sluiten.
Al op http://devtrack.tweakers.net/ gekeken/-zocht?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:38

sanzut

It's always christmas time

Dan kan je ook wel icons gaan maken voor Android, Java en Windows Mobile. Vraag me af of dit het duidelijker maakt.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Heb ik al sorta ingebouwd ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.