halverwege branden stekker eruit trekken...
heheh
heheh
CD overburnen zodat TOC er überhaupt niet op past? Of gaat dat niet? Ik heb geen brander, daarom
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Maakt niet zoveel uit, Nero heeft b.v. een optie 'ignore illegal TOC' (o.i.d., geen nero gebruiker). Ook CDRWIN heeft geen problemen met deze CD'tjes....
allebei nee. ik weet het niet. toc heb je toch nodig om uberhaupt cd te kunnen lezen? toc is toch eerste wat de brander schrijft hè? gewoon branden en het binnenste van je cd inkrassen met stanleymes
dan doet die toc het geheid niet meer
dan doet die toc het geheid niet meer
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Er is maar 1 manier om een cd te beveiligen. Maar dat kan je met een brander niet doen maar wel met een pers... Fouten in de cd zelf branden en het programma de opdracht geven om die fout te lezen...
Maar als je een cd wilt beveiligen om je markt veilig te stellen (cd-piraat) dan ben je al te laat... Iedereen heeft (bijna) een brander
Maar als je een cd wilt beveiligen om je markt veilig te stellen (cd-piraat) dan ben je al te laat... Iedereen heeft (bijna) een brander
Volgens mij is er op dit moment geen enkele CD op de markt waarvan de inhoud niet gedupliceerd kan worden.....de meeste fabrikanten/softwarehuizen doen ook geen moeite meer.
Ik denk dat onze vriend Hades bedoeld hoe je zelf een Illegal TOC kan branden. Die wordt namelijk ook vaak gebruikt door andere zooi, dan lees je de cd in met Nero, en dan zegt hij dat die bijvoorbeeld 1800MB is ofzo.
Dat moet ook zelf te branden zijn, alleen zou ik zelf niet weten hoe, en hoop dat iemand het hier weet, want ik ben er ook benieuwd naar..
Dat moet ook zelf te branden zijn, alleen zou ik zelf niet weten hoe, en hoop dat iemand het hier weet, want ik ben er ook benieuwd naar..
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
CDRWin gebruiken..
CD backuppen naar ISO filetje
Met een teksteditortje je quesheet aanpassen
Gewoon neerzetten dat er een aantal sessies meer op staan. branden
et voila
Heb ut 1x gedaan.. met de film The Matrix.. nadeel is dat ik hem zelf ook niet meer kan branden
CD backuppen naar ISO filetje
Met een teksteditortje je quesheet aanpassen
Gewoon neerzetten dat er een aantal sessies meer op staan. branden
et voila
Heb ut 1x gedaan.. met de film The Matrix.. nadeel is dat ik hem zelf ook niet meer kan branden
Je kan ook gewoon een paar bestand maken met notepad en dan allemaal $$$$$.$$$ noemen of zo en dan $$$$$.$$1 enz. Dan die bestanden in een iso zetten met hexeditor kan je namen veranderen in $$$$$.$$$ zodat je een stuk of vijf de zelfde bestanden hebt en je kan ook de grote veranderen.
Krypt je hebt zelf het orgineel toch?
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Volgens mij kan dit met CDRWin.
Je moet dan aangeven in een bestandje dat er meerdere tracks opstaan ofzo, ik weet het ook niet precies want ik gebruik geen CDRWin.
Je moet dan aangeven in een bestandje dat er meerdere tracks opstaan ofzo, ik weet het ook niet precies want ik gebruik geen CDRWin.
Yamaha MT-09
Pagina: 1