Ik ben opzoek naar een manier om alle eigenschappen/instellingen van het beeldscherm te beveiligen, zowel in het configuratiescherm als op bureaublad -> rechtermuisknop -> eigenschappen.
En als het kan ook eigenschappen voor taakbalk en start-menu en eventueel andere onderdelen van het configuratiescherm.
Het zou mooi zijn als dit "alleen" door de administrator in te stellen is maar een password zou veel beter zijn maar dan zit ik denk ik aan een extern tooltje vast.
Ik weet dat dit in Windows XP kan want op mn werk hebben ze het tenslotte ook maar ik weet alleen niet hoe ik dit voor elkaar krijg op 1 PC
, Ik vond wel 1001 tools maar die zijn weer niet gratis
Desktop Lock 7.1
Lock My Computer 3.66
Private Desktop 1.91
Easy Desktop Keeper 2.34
Access Lock 3.24
En uiteindelijk is het wéér een tooltje erbij op de PC (en ik heb er al zo veel
)
Iemand een idee...?
En als het kan ook eigenschappen voor taakbalk en start-menu en eventueel andere onderdelen van het configuratiescherm.
Het zou mooi zijn als dit "alleen" door de administrator in te stellen is maar een password zou veel beter zijn maar dan zit ik denk ik aan een extern tooltje vast.
Ik weet dat dit in Windows XP kan want op mn werk hebben ze het tenslotte ook maar ik weet alleen niet hoe ik dit voor elkaar krijg op 1 PC
Desktop Lock 7.1
Lock My Computer 3.66
Private Desktop 1.91
Easy Desktop Keeper 2.34
Access Lock 3.24
En uiteindelijk is het wéér een tooltje erbij op de PC (en ik heb er al zo veel
Iemand een idee...?
[ Voor 10% gewijzigd door crack_en_hack op 03-01-2009 12:36 ]
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!