Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

De afgelopen weken heb ik me voor de aanschaf van een Nokia E90 een beetje ingelezen via allerlei reviews over het toestel. Vorige week heb ik de E90 binnengekregen en het eerste wat me opviel was dat de kleur niet overeenkwam met mijn bestelling: navi black i.p.v. mocca. Op zich nog wel te overkomen, maar een tweede minpuntje was dat het toestel niet stabiel op zijn pootjes staat. Uit een verdere 'studie' via sites als deze blijkt dat de mocca niet meer gemaakt wordt en is opgevolgd door een zwarte evenknie. Verder dacht ik dat kinderziektes als het wiebelen inmiddels wel verholpen waren door Nokia. Het toetsenbordje lijkt overigens niet te hoog te liggen.

Het toestel ligt nog ongebruikt in de doos en ik denk erover om hem retour te zenden: zijn er nog meer zaken waar ik op moet letten bij de ingebruikname van dit toestel danwel een nieuw exemplaar? En vanaf welke productiedatum is de E90 wel stabiel? (Dit is een v4.2 van juli 2008)

Gr,

Bas.

Dit topic is gesloten.