Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] V&A - Niet-winnaar ook mailen

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Zie deze advertentie:
V&A aangeboden: XFX GeForce® 8800 GT Alpha Dog 512MB DDR3 (PV-T88P-YHF4)

User 'Sixtyn!ne' geeft aan dat 'ie 'm te duur vind worden, dus wil ik een berichtje sturen naar 'rigermortis', echter, hoe moet ik dat aanpakken in dit geval?

Zijn e-mailadres is niet openbaar en ik zie ook geen andere mogelijkheden om contact met 'm op te nemen.

Is het mogelijk om voor de verkoper een envelop-tekentje achter iedere bieder te plaatsen o.i.d.?

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:23

ByteDelight

Retro computing is alive!

Ik heb deze vraag ook wel eens gesteld, zelfs via een DM aan een shop-mod, maar ik heb nooit antwoord gekregen.
De enige optie lijkt dan dat je de advertentie opnieuw moet plaatsen, maar dat vind ik ook erg raar.

Overigens vraag ik me nu af of je de geïnteresseerde dan geen DM kunt sturen.

Maar goed, het lijkt me niet dat er iets op tegen is dat je een email aan overige geïnteresseerden kunt sturen.
Als er goede argumenten zijn om dat niet te mogen, zou het zeer welkom zijn dat je middels een 'laat de hoogste bieder afvallen' knop automatisch een nieuwe hoogste bieder komt.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• Noxious
Zo te zien staat z'n DM niet aan. Ik wacht dus nog een paar daagjes af of 'ie reageerd en anders is het jammer voor 'm.

• Noxious
Iemand?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Noxious schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:50:
Zo te zien staat z'n DM niet aan. Ik wacht dus nog een paar daagjes af of 'ie reageerd en anders is het jammer voor 'm.
Zn DM staat hier gewoon aan hoor? http://gathering.tweakers...end_privatemessage/247003

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Noxious schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 09:53:
User 'Sixtyn!ne' geeft aan dat 'ie 'm te duur vind worden, dus wil ik een berichtje sturen naar 'rigermortis', echter, hoe moet ik dat aanpakken in dit geval?
En rigermortis heeft DM niet aanstaan ;)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ow, verkeerd gekeken :P Wij kunnen contact met hem opnemen voor jou echter is dat niet helemaal de bedoeling aangezien dat potentieel een dagtaak zou kunnen worden ;)

[ Voor 75% gewijzigd door DaannO op 05-01-2009 13:44 ]

• Noxious
Mja dat mag je wel doen namens mij, maar dat was niet mijn vraag ;) ik wilde eigenlijk gewoon een oplossing aangezien ik dit probleem (en vele met mij) al vaker heb gehad.
Of het moet voor de verkoper mogelijk zijn een bod te verwijderen.

• Noxious
Hebben jullie nog contact opgenomen met 'rigermortis'? Of wordt hier nog iets aan gedaan? ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

crisp

Devver

Pixelated

Of wordt hier nog iets aan gedaan?
Qua feature request kunnen we daar geen uitspraken over doen. Het lijkt me inderdaad een probleem waar een oplossing voor verzorgd moet gaan worden, maar op welke manier en wanneer dat uitgevoerd kan worden is op dit moment niet te zeggen...

Intentionally left blank

• Noxious
Dan zal ik m'n advertentie maar opnieuw plaatsen :P in ieder geval bedankt :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Fixed in V&A3.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.