Mini-review's iets minder mini

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Zouden er bij de mini-reviews ruimte kunne komen om iets meer info te kunnen geven dan alleen, of het blokje met ratings in te vullen of een review te schrijven nu is er niks in het midden mogelijk

Ik had dit in gedachten.
Afbeeldingslocatie: http://img33.picoodle.com/img/img33/3/1/3/f_untitledm_b3f534f.jpg

"Positieve & Negatieve eigenschappen" ook beperken tot 2 of 3 regels
.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het minimum aantal woorden voor de onderbouwing van een volwaardige review is al zo laag (75 tot 100 woorden) dat je er makkelijk overheen komt als je wat op- en aanmerkingen bij je review toevoegt. Er zit geen ondergrens aan de inhoud van de velden voor positieve en negatieve eigenschappen, deze kun je al naar eigen inzicht invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Ja dat weet ik maar op deze manier zullen mensen die een mini review invullen meer geneigd zijn om de iets meer info te geven,
Dit is een persoonlijke mening maar ik zou graag zien dat er net iets meer info bij de mini reviews stond, en op deze manier heb je heel kort en bondig de plus en min punten bij elkaar.
En je kan ook zien als iemand negatief over een product is waarom hij/zij dat is, want misschien heeft het op jouw omstandigheden helemaal geen betrekking.

En "one liners" kunnen imho best nuttig zijn zolang ze niet uit de mond van een politica komen

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?