Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 06:19

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik heb een filmpje opgenomen met mijn digitale fotocamera (I know :Y)). Die wordt automatisch opgeslagen in .mov, een formaat dat WMM niet aan kan. Dat heb ik dus omgezet naar een .wmv, zodat ik het kon bewerken in Movie Maker.

Dat is allemaal prima gelukt, het gaat echter fout bij het publiceren. Als ik wil publiceren gaat hij aan de slag, komt tot ergens aan het eind, en geeft vervolgens deze melding:

Windows Movie Maker kan de film niet in de opgegeven locatie publiceren. Controleer of originele bronbestanden die in de film worden gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor publicatie nog beschikbaar is en of er voldoende schrijfruimte beschikbaar is.

Uiteraard heb ik gezocht, en er zijn veel gevallen bekend waarin dezelfde foutmelding naar voren kwam, maar geen enkele leidde tot de oplossing van mijn probleem. Vaak was het zo dat er toch iets fout was met de gebruikte media, of dat er iets met foto's misging, maar daar heb ik geen last van aangezien ik geen foto's gebruik. Voor zover ik weet is er niets mis met mijn bestanden (een videobestand en een muziekbestand, de video is gewoon normaal te previewen). Schijfruimte zat, en de locatie bestaat ook gewoon.

Overige informatie:

Videotype: .wmv
Muziekbestandtype: mp3
Lengte video: 11:40
Ingestelde kwaliteit: beste kwaliteit voor afspelen op mijn computer. Ook als ik de bestandsgrootte limiteer op 100MB krijg ik de foutmelding.

Ik hoop dat iemand weet wat ik hier aan kan doen, want ik zou toch graag mijn video willen publiceren.. :)

edit: In een paar wanhopige pogingen om het toch te laten werken, heb ik het videobestand dat ik gebruikte om te bewerken verwijderd uit de tijdlijn en hem opnieuw toegevoegd. Daarna werkte publiceren wel. Geen idee hoezo, maar het werkt dus ik blijf er verder maar van af :+

[ Voor 8% gewijzigd door Scott op 04-01-2009 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheChris
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-04-2024
Inmiddels opgelost?? Ik heb het zelfde probleem??