Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Guevara-NL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05-2023
Hallo allemaal, beste wensen voor iedereen.

Ben nieuw op dit forum en heb al heel wat forums doorgespit om een oplossing te vinden voor mijn probleem maar tot op heden zonder resultaat.

Ik probeer bijv. Gyrator 2 te installeren op mijn HTC Touch HD (UK) , maar steeds krijg ik de volgende error

"The file "gyrator" cannot be opened. Either it is not signed with a trusted certificate, or one of its components cannot be found. If the problem persists, try reinstalling or restoring the file".

Hetzelfde doet zich voor bij andere cab-files. Met GSen en CabInstaller ging het echter wèl goed.

Net Compact Framework 3.5. is geïnstalleerd. ROM version: 1.14.401.3. WMDC 6.1 en ActiveSync 4.5 ook geïnstalleerd en synchronisatie van Outlook werkte goed.

Heb de cab-files gekopieerd dmv slepen van PC naar PPC Storage Card) en ook via ActiveSync.

Ik ben er nu al meer dan 18 uur mee bezig en hoop dat ik eindelijk iemand tref die me even helder en duidelijk uit kan leggen hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Op een ander forum heeft iemand met een ander device en draaiend op WM 5 lukte het wel voor elkaar gekregen om Gyrator 2 te installeren, dus blijkbaar is er iets wat in mijn HD moet worden ingesteld. Heb ook de optie "Not certified warning" uitgeschakeld in HD Tweak, de HD daarna gereset en wederom geprobeerd om Gyrator te installeren, maar zonder resultaat, ik blijf die nag screen zien!!!

Voor de goede orde, mij is het dus wel gelukt om CabInstaller en HD Tweak te installeren.
WeatherDatabaseEditor_1_1_Meins.cab en ook T9Input14LanguagesUpdate.cab faalden evenzo.

Hier zitten allemaal lui met hetzelfde apparaat als ik heb en ook draaiend met Gyrator, dus is mijn hoop op jullie gevestigd!

Alvast bedankt!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Al eens geprobeert de gsm te herinstalleren?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat voor ROM heb je erop staan? Een custom ROM of een officiële HTC ROM? In dat eerste geval, zet de HTC ROM er eens op.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Die reset; was dat een soft- of hardreset?
In het eerste geval zou ik eens een hard-reset uitvoeren. Helaas heb ik 't ook al eens meegemaakt, en helaas ook niet anders op kunnen lossen.

• Guevara-NL
spone schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:30:
Wat voor ROM heb je erop staan? Een custom ROM of een officiële HTC ROM? In dat eerste geval, zet de HTC ROM er eens op.
Ik heb dat toestel pas sinds een paar dagen, dus ga ik er vanuit dat het de officiële ROM is

• Guevara-NL
Bastiaan schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:31:
Die reset; was dat een soft- of hardreset?
In het eerste geval zou ik eens een hard-reset uitvoeren. Helaas heb ik 't ook al eens meegemaakt, en helaas ook niet anders op kunnen lossen.
Ik heb eigenlijk het idee dat het iets te maken heeft met die certificatie of met het unlocken.
Tenminste wat dat laatste betreft, zag ik op enkele forums - dat was niet m.b.t. de HTC Touch HD overigens - dat je je toestel kunt laten unlocken om niet-gecertificeerde software te kunnen installeren. :X

Dat is ook de reden dat ik HIER post, hoewel ik even in de war was, want de bedoeling was om dat in de Blackberry topic deel 3 te plaatsen, te meer omdat juist dààr meer mensen dezelfde HTC Touch HD (UK-versie) hebben als ik en die het wél is gelukt om Gyrator ed. te installeren. Dus kan het me niet voorstellen dat ik d.m.v. een harde reset het wel voor elkaar zou moeten krijgen. Heb immers er niks op geïnstalleerd, behalve dan HD Tweak en CabInstaller en of die nou alles in de soep hebben laten lopen? :?

Wat ik in mijn posting met reset bedoelde, is eigenlijk het toestel UIT doen en daarna opnieuw AAN te doen. Sorry voor het misverstand O+

Voordat ik een harde reset ga uitvoeren wil ik er zeker van zijn dat alle andere optie's die hier worden aangedragen niet werken, want tjee om weer van voren af aan te beginnen .... ;(

Verwijderd

Guevara-NL schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:52:
[...]

[..]
Wat ik in mijn posting met reset bedoelde, is eigenlijk het toestel UIT doen en daarna opnieuw AAN te doen. Sorry voor het misverstand O+

Voordat ik een harde reset ga uitvoeren wil ik er zeker van zijn dat alle andere optie's die hier worden aangedragen niet werken, want tjee om weer van voren af aan te beginnen .... ;(
Probeer eerst eens deze sdkcerts.cab te installeren. Mocht het dan nog niet lukken..dan denk ik dat je toch even aan een harde reset moet en dan als eerste gyrator2 installen. Dan weet je meteen waar het aan ligt.

succes.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Titel fix :)

Verwijderd

Is er niemand die dit probleem ook heeft met een touch HD nl versie? Ik wil graag novell groupwise pdaconnect installeren om te synchroniseren. De installatie gaat goed, maar na een soft reset krijg ik bij het starten dat het bestand niet ondertekend is met een vertrouwd certficaat. (zelfde fout als Guevara-NL). Op de touch diamond werkt het wel goed.
Pagina: 1