Philips 190 SW8 FS aanbieding

Pagina: 1
Acties:

• darmit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

Topicstarter
Ze hebben hier bij de mediamarkt in duitsland een
tft scherm in de aanbieding.
Een philips 190 SW8 FS.Voor €89
Deze heeft alleen voor zover als ik het kan vinden een
D-sub aansluiting.
Iemand ervaringen met deze monitor, of kan ik hem beter links laten liggen.
ik heb zelf een Gforce 9600GT alphadog edition. en deze heeft dus alleen DVI
aansluitingen .Ik heb nu dus mijn 17 inch tft via d-sub aangesloten.
iemand suggesties, HD kijk ik via mijn Xbox op mijn plasma en speel
af en toe een game.
Ben eigenlijk aan het twijfelen of ik beter meer kan uitgeven aan een TFT
MET DVI, of dat ik voor dit geld de kwaliteit voor lief moet nemen.
Als er al zoveel verschil in zit.

searisk

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

dvi zie je echt, dat is eigenlijk het enige wat ik dr over wil zeggen..
ik heb al n ruime 3 jaar n 19" benq scherm met dvi, en ik zie overal lcd's aan sub-d kabels met strepen over het scherm enzo.. echt irritant..

• darmit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

Topicstarter
Ligt dit probleem dan alleen bij 19 inch en groter?
Heb er hier bij mijn 17 inch niet echt last van.
Kan natuurlijk ook zijn dat ik niet zo kritisch ben ;)
Of dat ik nu een goed scherm heb. Heb nu een e-yama van een jaartje of vier oud.
Hij is nog dik in orde hoor, maar als ik een nieuwe koop , kan deze oude naar de kamer
van mijn zoon , bij zijn moeder. Hij blij en ik blij :)

searisk

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 16:17
Ik wissel recent nog steeds tussen D-sub en DVI. Dit komt voornamelijk omdat mijn laptop D-sub heeft en mijn desktop DVI. Dus als ik mijn monitor dan aan mn laptop hang moet dat wel via d-sub (vga). Dit is eens in de zoveel tijd maar als het dan moet dan is het echt niet om aan te zien. Ging vandaag voor de gein is mn schem clonen en toen een film kijken. Dan zie je pas ècht dat D-sub analoog is en DVI digitaal.. De kleuren zijn veel mooier/duidelijker bij DVI dan bij D-sub. Ook is zwart -meer zwart- met DVI dan op vga (ècht zwart is bij TN panelen ver te zoeken). Bovendien nooit meer gekut met auto config dingen op mn monitor als mn beeld weer eens scheef staat.. Voor film kijken is DVI ook aan te raden, de kleuren zijn veel natuurlijker en matchen meer met de werkelijkheid dan bij VGA, waar het een beetje blurry overkomt (merk je pas wanneer je het echt goed gezien hebt). Ik heb hier al last van bij films van nog geen PAL resolutie..

Ik geloofde het ook niet echt toen ik nog mijn trouwe 17" medion tft had met vga.. Totdat ik dus een nieuw 19" scherm kocht welke ik eerst een tijd op vga heb gebruikt en daarna met DVI. Ik wil echt nooit meer terug :)

Verder denk ik dat het een restpartij betrefd ofzo, 89 euro is overdreven goedkoop..

één is geen, twee is één