Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Skevdude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-11 22:40
Ik ben aan het proberen om mijn PDA voor vast in te bouwen in mijn auto, maar ik wil graag dat de PDA automatisch aan gaat als ik de lader aan sluit, dat is nu niet het geval. Ik heb al gezocht op google en de hits die ik kreeg hielpen mij niets

Op de PDA zelf kan je wel overal instellen dat hij uit moet gaan na een bepaalde tijd (automatisch) maar aan op AC of External Power ofzo kan hij blijkbaar niet.

Externe applicaties/progjes kunnen hem wel allemaal via een druk op het scherm uitschakelen, maar dan ook niet meer inschakelen. Als dat via het touchscreen zou kunnen zou ook een optie zijn. (aan en uit via touchscreen) PDA staat toch nooit echt uit, maar in een slaapmodus.

Het OS is Windows Mobile 2003 en hij moet gaan dienen als navigatie

Iemand een idee hoe ik dit kan doen?

EDIT:

Op www.pinouts.ru staat een pin-out van deze PDA. Hier staat dat pin 18 en 19 gebruikt worden voor 'USB-charge'. Als ik de PDA met een USB kabel aansluit gaat hij wel automatisch aan, kan ik hier zonder problemen 5 Volt op zetten zodat hij automatisch aan gaat?

[ Voor 35% gewijzigd door Skevdude op 02-01-2009 21:31 ]