[wii] Tomb raider underworld deur gaat niet open

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:48
Hallo mensen,

Ik ben vandaag begonnen met tomb raider underworld op de wii.
Ik ben nog maar ergens in het begin. Als je wanneer je het water in gaat die grote deur open hebt gemaakt kom je na een tijdje weer op het droge. En daarna kom je bij een cutscene als je bij een andere deur bent.

Afbeeldingslocatie: http://media.monkeyminds.nl/trunderworld.jpg

Daar bedoel ik, ik heb dus links en rechts die stenen dingen op die platen gelegd. Zo stond het ook in een walktrough uitgelegd maar die hendel wil Lara maar niet naar beneden doen. Ze doet net alsof die hendel echt helemaal vast zit terwijl die hendel nu toch omlaag zou moeten gaan.. :S (Hendel staat Lara voor op de screenshot). Maargoed, iemand die me hiermee kan helpen ? Zie ik iets over het hoofd? Of is dit een bug en kan ik opnieuw beginnen ? :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SPV is er voor de techniek, game-gerelateerde vragen kunnen prima in het forum van het genre zelf - het is immers een vraag die de spelers van Adventure-games wel kunnen beantwoorden ;)

Spielerij - Problemen & VragenActie, Adventure en Platform Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een bug
je moet even naar de makers toe en een losse safe file ophalen zodat de deur geopent kan worden.
Alleen de wii versie heeft deze probleem
Alleen gelezen maar ik dacht dat het de einde was?
veel succes

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Die bug ben ik idd ook al op het internet tegen gekomen maar daar gaat het over een hendel onder water die er in de wii versie niet altijd zit. En dat is aan het einde ja. Over dit gedeelte kan ik niets vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door WernerL op 02-01-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Niemand die het antwoord weet ? :D Blijkbaar ging iedereen ervanuit dat ik de controls goed kende...

Maar ik vergat gisteren 1 ding. Ik ging voor de hendel staan en drukte op de - toets. HELEMAAL vergeten dat je met de wiimote en nunchuk ook een 'haal hendel naar beneden' beweging moet maken. De deur is open. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WernerL schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:41:
Niemand die het antwoord weet ? :D Blijkbaar ging iedereen ervanuit dat ik de controls goed kende...

Maar ik vergat gisteren 1 ding. Ik ging voor de hendel staan en drukte op de - toets. HELEMAAL vergeten dat je met de wiimote en nunchuk ook een 'haal hendel naar beneden' beweging moet maken. De deur is open. :D
}:O
Pagina: 1