Ik kan plotseling geen enkel mediabestand meer afspelen in geen enkele player, krijg crashes en/of allerlei verschillende foutmeldingen. Het probleem zit vrij diep lijkt het, want de software -(iuVCR) die vrijwel altijd probleemloos werkte- van mijn TV-kaart werkt ook niet meer en geeft een foutmelding die ik nooit eerder
heb gehad. Ook bijv. Windows Moviemaker loopt vast.
Ik heb al van alles geprobeerd, o.a. m'n pc gescand op malware met verschillende programma's, helpt niets.
Aan de codecs ligt het waarschijnlijk ook niet. Ik gebruikte ACE Mega Codecs Pack, daarna gedeïnstalleerd en vervangen door K-lite codec pack (full!). Was ook geen oplossing
Ik draai Windows XP Pro, SP2 (zie 'mijn bakje' evt. voor meer specs)
Heb bij mijn weten niets essentieels veranderd aan mijn configuratie. Iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?
heb gehad. Ook bijv. Windows Moviemaker loopt vast.
Ik heb al van alles geprobeerd, o.a. m'n pc gescand op malware met verschillende programma's, helpt niets.
Aan de codecs ligt het waarschijnlijk ook niet. Ik gebruikte ACE Mega Codecs Pack, daarna gedeïnstalleerd en vervangen door K-lite codec pack (full!). Was ook geen oplossing
Ik draai Windows XP Pro, SP2 (zie 'mijn bakje' evt. voor meer specs)
Heb bij mijn weten niets essentieels veranderd aan mijn configuratie. Iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?