Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

V&A plaatjes resizen

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Waarom is het niet mogelijk om gewoon serverside de afbeeldingen te resizen?

Nu krijg ik elke keer een limiet van 225kb, maar ik ben lui en heb geen zin om ze zelf te gaan resizen terwijl het prima ook op de server kan toch :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Dus omdat mensen (lees: jij) lui zijn moet je de server maar meer belasten, terwijl dat eigenlijk niet nodig zou hoeven te zijn?

Resizen kan trouwens in een kwestie van secondes en een paar klikken...

[ Voor 22% gewijzigd door Hahn op 02-01-2009 17:50 ]

The devil is in the details.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hahn schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:49:
Dus omdat mensen (lees: jij) lui zijn moet je de server maar meer belasten, terwijl dat eigenlijk niet nodig zou hoeven te zijn?

Resizen kan trouwens in een kwestie van secondes en een paar klikken...
En bij marktplaats kan het wel, dus dan vind ik het makkelijker het daar op te zetten.

Ik wist al dat deze reactie zou komen, het is 2009, en die paar advertenties zullen heus de servers niet platleggen.

Verwijderd

het is hier geen marktplaats, de halen ook inkomsten uit hun advertenties hier niet

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:43
En op marktplaats wordt zoveel compressie toegepast dat de artefacten je om de oren vliegen. Als je zelf resized heb je er meer controle over.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

With Jaap-Jan :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.