Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik weet niet of dit de beste plek is voor dit topic, maar ik denk dat hier de mensen zitten met de meeste kennis op dit gebied.

Op mijn hdd staan Mp3 in (sub)directory's bijv. D:/Muziek/Dance/Faithless/Sunday 8PM>the garden.mp3

Nu wil ik voor een bepaald apparaat 1 directory met alle MP3's. Is er een tooltje voor om dit te automatiseren?
Het gaat om zo'n 8000mp3's

www.casarodriguillo.com

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Uhm, iets als
cp ./*.mp3 /bla
?

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
Wat Wilko zegt, of gewoon zoeken naar *.mp3 en dan alle gevonden mp3'tjes selecteren en naar de gewenste map plakken.

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Flexible Renamer is dan handig. Kan je ook de directory en parentdirectory in de nieuwe filename meenemen en alles direct verplaatsen.Dan behoud je niet alleen de titels van de nummers, maar ook de albumnamen en artiesten/bands..

http://hp.vector.co.jp/authors/VA014830/english/FlexRena/

Dit is geen signature...

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

drag and drop

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Dit is de tip van de dag, dat ik daar nog niet opgekomen was 8)7 en om het te automatiseren moet ik mijn vriendin ofzo gebruiken om zo'n 400mappen met submappen aan te klikken en te drag and droppen.

Of bedoel je wat anders, maar dan zou een beetje uitleg geen kwaad kunnen.

Ik ben nu bezig met die flexible renamer, dat gaat wel goed. En als het een beetje meezit gaan zelfs snelkoppelingen ook werken en dan is het helemaal top.

www.casarodriguillo.com

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Pinin schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:08:
[...]

Dit is de tip van de dag, dat ik daar nog niet opgekomen was 8)7 en om het te automatiseren moet ik mijn vriendin ofzo gebruiken om zo'n 400mappen met submappen aan te klikken en te drag and droppen.

Of bedoel je wat anders, maar dan zou een beetje uitleg geen kwaad kunnen.

Ik ben nu bezig met die flexible renamer, dat gaat wel goed. En als het een beetje meezit gaan zelfs snelkoppelingen ook werken en dan is het helemaal top.
Je had al de tip gekregen te zoeken op mp3's als je die combineert met de drag en drop tip is het toch redelijk geautomatiseerd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling dat wij voor jou gaan Googlen om te kijken of hier tooltjes voor zijn. We verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat alvorens je hier aanklopt, iets wat je na jaren GoT-ervaring nu wel zou mogen weten. Het ontbreekt volledig aan eigen inzet in je topicstart, dus doe ik dit topic op slot.

Overigens zijn tooltjes software, en software wordt besproken in Client Software Algemeen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.