Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van het ene op het andere moment al mijn fotos en videos, die op de memorycard stonden, kwijt.

Nu kan ik me herinneren dat ik onder Start-programma's-afbeeldingen en video's-menu-opties- ? een tabblaadje kon kiezen waar ik de bestemming van mijn foto's en video's in kon stellen.....Maar de enige 2 tabblaadjes die daar nu nog staan zijn: 'Algemeen' en 'diavoorstelling'...........en volgens mij moet ik het hier ergens in kunnen stellen....toch?

Als ik nu een video of foto maak, en ik ga snel naar het album, zie ik heel even iets verschijnen, maar de foto of video is niet terug te bekijken en heel snel staat er weer helemaal niets in de albums.....

Ik zit midden in een verhuizing en heb mijn pc niet bij de hand, waar een oude backup op staat, die ik eventueel zou kunnen proberen.....

Alvast bedankt voor eventuele suggesties......

edit: dit gaat over een HTC Touch Cruise, had in die topic moeten komen......kan dit geloof ik niet verwijderen.....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 16:33 ]

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-10 09:07
en als je via de verkenner naar je geheugenkaart gaat ?

apt-get moo

Verwijderd

Topicstarter
Dan zijn de videos en fotos ook nergens te vinden....

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:14

MsG

Forumzwerver

Welke Windows Mobile versie heb je? En zijn andere datagegevens op de kaart ook weg? of enkel foto- en videobestanden?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Nee echt alleen fotos en video....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit probleem net ook in het HTC Touch Cruise - Deel 4 forum geplaatst......waar het hoort....

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Here is the evil mod with his evil slot. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.