Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

software voor IT-klanten beheer ?

Pagina: 1
Acties:

• GoBieN-Be
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-11 17:52
Beste forummers,

Kent er iemand van jullie goede software om als IT consultancy bedrijf je klanten informatie optimaal te kunnen centraliseren. Met informatie bedoel ik dus per klant kunnen adres gegevens (meerdere lokaties), netwerkgegevens, paswoord enzv .. opslaan.

Als Iemand hiervoor een goed pakket kent, of een goede zelf georganiseerde manier kent laat gerust een antwoord.

Dankje

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Een goed gebouwd CRM-systeem dus?

PSN: djmurcielago

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:24
Misschien is topdesk iets. Is een soort helpdesk systeem maar kan je ook gegevens centraliseren van klanten enz.

Url: http://www.topdesk.com/nl/home/

Verwijderd

LDAP met een zelfgemaakt/uitgebreid schema zou misschien ook kunnen.

• GoBieN-Be
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-11 17:52
Is Microsoft CRM hiervoor goed ?
Of kent er iemand een goed freeware CRM systeem ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit soort vragen zijn vaak onwijs afhankelijk van hoe je het pakket gaat precies gaat gebruiken. Is het geen idee om zelf eens wat pakketten te proberen? Er zijn voldoende CRM pakketten te vinden volgens mij :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 13:45
GoBieN-Be schreef op maandag 05 januari 2009 @ 13:28:
Of kent er iemand een goed freeware CRM systeem ?
Je hebt een hoop opensource CRM systemen, een aantal zijn: Covide, SugarCRM en TigerCRM.
Deze laatste is van Nederlandse bodem. Ik heb persoonlijk geen ervaring met deze systemen, al heb ik ze allemaal wel ooit bekeken.

Overigens gebruiken we zelf een in-house ontwikkeld systeem.

[ Voor 11% gewijzigd door Sypher op 05-01-2009 13:31 ]

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26
Ik heb er ook mijn hoofd over gebroken, wij werken nu al een tweetal jaar met Mamut.
Ik ben hier toendertijd zelf naar op zoek gegaan, omdat bepaalde dingen gewoon niet meer te centraliseren waren.
Voordelen er van zijn dat het betaalbaar is, en eigenlijk alles kan, nadeel is dat het niet specifiek gericht is op een bepaald soort onderneming. Je kunt wel vanalles aanpassen, maar het is nooit helemaal precies wat je zoekt.
Daarnaast is het ook niet super gebruiksvriendelijk, maar dat is andere goedkopere software vast ook niet.

Er zijn hier voor niet echt betaalbare alternatieven voor, veel software kost gewoon 5000+ euro, dat is best veel als het voor een wat kleinere onderneming bedoeld is...

Toch zou ik zeggen probeer Mamut eens, je kan hiervoor gewoon een demo versie downloaden.

Je kan ook per klant bijhouden wat er aan activeiten plaats gevonden hebben, en natuurlijk ook facturen, offertes en alle klantgerelateerde onderdelen.

[ Voor 27% gewijzigd door eX0duS op 05-01-2009 15:56 ]

Pagina: 1