• janusja
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-02 00:13
Zie titel: ik heb een Sony BDP-S350 blu-ray speler. De firmware heb ik ge-update naar versie 07.4.013.
En ik heb een USB stick (Imation, 4 Gb) achterin de speler gestoken.

Nu heb ik de BD schijf van The Dark Knight erin liggen, waaraan BD-Live content gekoppeld schijnt te zijn.

Vraag is nu: hoe kom ik bij die BD-live content?

Vanuit het hoofdmenu heb ik wel een ikoon "BD-Gegevens", daaronder heb ik ook een ikoon "The Dark Knight" maar als ik daarvoor kies kan ik alleen data wissen, verder niks.

Ik heb alle menu's al doorzocht, ook vanuit het afspelen van de film. Maar kan het niet vinden....
Iemand een tip hoe ik bij die content kom?

Verwijderd

janusja schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:36:
Zie titel: ik heb een Sony BDP-S350 blu-ray speler. De firmware heb ik ge-update naar versie 07.4.013.
En ik heb een USB stick (Imation, 4 Gb) achterin de speler gestoken.

Nu heb ik de BD schijf van The Dark Knight erin liggen, waaraan BD-Live content gekoppeld schijnt te zijn.

Vraag is nu: hoe kom ik bij die BD-live content?

Vanuit het hoofdmenu heb ik wel een ikoon "BD-Gegevens", daaronder heb ik ook een ikoon "The Dark Knight" maar als ik daarvoor kies kan ik alleen data wissen, verder niks.

Ik heb alle menu's al doorzocht, ook vanuit het afspelen van de film. Maar kan het niet vinden....
Iemand een tip hoe ik bij die content kom?
Heb je hem wel in je netwerk hangen?

• janusja
Jawel... :)

Verwijderd

Hmmm...firmware vd speler geupgrade? Uit mn hoofd is tie BD live ready, dus eerst ff upgraden

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:47
Dark Knight is alleen BD Live in US. Je moet dus een US ip adres hebben, en de US blu-ray. Kwam ik ook achter toen ik em binnen had gekregen... :)

• janusja
Kijk, daar kan ik iets mee... dank!

• janusja
Heeft iemand een tip voor een schijf waarmee de BD-live functionaliteit dan wel werkt, hier in Nederland?

Ik heb bijvoorbeeld ook de Godfather trilogie op BD maar daarop kan ik ook niks vinden aan BD-Live content.

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:47
janusja schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:11:
Heeft iemand een tip voor een schijf waarmee de BD-live functionaliteit dan wel werkt, hier in Nederland?

Ik heb bijvoorbeeld ook de Godfather trilogie op BD maar daarop kan ik ook niks vinden aan BD-Live content.
Iron Man en Transformers hebben BD live content die in Europa werkt. Het blijft vreemd...waarom niet gewoon overal dezelfde content ??

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:55

rg-mohwa

Phoe Hé

misschien licentie technisch.
Waarom kun je in amerika wel bijna alle series online streamen en in nederland niet.

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 13:53
janusja schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:11:
de Bluraytitel "21", zat bij de actie 6 gratis BD's van Sony de afgelopen maanden. Je kunt hiermee onder andere trailers downloaden en bekijken.

The difference between men and boys is the size of their toys

Pagina: 1