Toon posts:

RMA Tagan voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Weet iemand hoe ik het beste Tagan kan bereiken voor het RMA'n van mijn voeding?
Ik heb namelijk een RMA aangemaakt op 2 december 2008
via deze link.
http://www.tagan.com/inde...w=article&id=70&Itemid=57
Na een tijdje niks gehoord en ook geen bevestiging gehad.
Las daar ook dat RMA's via de mail gedaan konden worden. dus ik op 17 december 2008
nogmaals alleen dan via het volgende mail adres hotline1@tagan.de.

Nog niks gehoord en het heeft wel haastbwant mijn garantie bij Salland verloopt, maar ik doe het liever direct via de fabrikant, omdat er anders extra kosten bijkomen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

RMA is geen technisch verhaal, dus dit hoort niet in Overige Hardware maar in Shopping Forum

Overigens heb jij helemaal geen overeenkomst met de fabrikant en hoeven ze jou dus geen RMA service te verlenen. Jij hebt dat ding van Salland gekocht en zijn zijn ervoor verantwoordelijk dat het aan de verwachtingen voldoet. Maar goed, in SF kun je meer lezen hierover.

Move OH -> SF

Oslik blyat! Oslik!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:27
Tagan doet geloof ik geen direkte RMA met end-users, het beste kun je inderdaad de voeding via je winkelier aanbieden. Deze zijn wettelijk inderdaad verplicht om service/garantie voor je te regelen.

(neemt overigens niet weg dat het in veel gevallen handiger/sneller is om RMA via de fabrikant te spelen, maar dan dient deze daar wel toe bereid te zijn ;) )

[ Voor 29% gewijzigd door stylezzz op 02-01-2009 15:24 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:13
Extra kosten met Salland lijkt me sterk. De enige extra kosten die je eventueel kunt krijgen zijn verzendkosten naar Salland toe.