Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-11 13:41
Ik ben al een tijdje opzoek naar een betaalbare USB2.0 Blu-ray speler die ik aan mijn mediacenter-laptop kan hangen. Ik kan echter niets vinden, op een dure brander van LG na. De vraag is dan ook of iemand het weet? En wellicht of het al dan niet mogelijk is om een soort USB2.0 drive-bay te kopen en daar dan een sata blu-ray drive op aan te sluiten? Misschien is dat een optie namelijk.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Al gezocht?
Met behulp van onze vriend Google vind ik er namelijk nog twee:
Plextor PX-B920UF http://www.perfect-system...-b920uf-usb-firewire.html
LaCie d2 Blu-ray Drive http://www.azerty.nl/8-86...94-firewire---extern.html

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als ik "bluray external USB" in Google intik, dan krijg ik zo een aantal mogelijkheden, van een $149 Ebay tot $549 Delkin drive. Maar wat vind jij goedkoop of duur? Verder, relatief nieuwe technologie is nu altijd een stuk duurder, over een jaar of twee zullen ze veel goedkoper zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-11 13:41
Ja dat klopt, maar dat zijn branders, en die zijn te duur naar mijn mening. Gezien het feit ik de brandopties toch nooit zal gebruiken. Een niet externe speler kost namelijk 100euro, maar ik weet dus niet of die USB2.0-bay's werken voor SATA bluray spelers? Want het werkt ook met HDD's.

[ Voor 36% gewijzigd door Dannydekr op 02-01-2009 13:50 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoals je aan bovenstaande replies kunt zien is hier best wel wat over te vinden. Er is je al vaker verteld dat we hier eerst eigen inzet van je verwachten voordat je hier aan kunt kloppen, en ik zie er hier weer niets van terug in je topicstart.

Dit topic gaat dus op slot, ook vanwege het feit dat dit soort dingen niet in PMD thuishoren.

Dit topic is gesloten.