Toon posts:

chrome orb voor een 1 gh thunderbird?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo meisen:)

ik ben van plan om een chrome orb bij mycom te bestellen is dat een goeie keus :?of kan ik beter gewoon een coolermaster kopen ?.heb ook gehoord dat ze moeilijke te bevestigen zijn is dat zo?

dank jullie hartlijk:):):):)

Verwijderd

Er zijn idd veel core-crush verhalen voorbij gekomen over die orbs alhoewel ik dacht dat dat alleen met de superorb zo was...

En of het een goede keus is is aan jou, maar ga je voor performance >:) of rust :z ??

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk ga ik voor performance !!>:),ik ben ook tweaker (een beginnende) ik ga die dondervogel de vuur op de vleugels leggen>:)

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 21:25 schreef Mustapha het volgende:
natuurlijk ga ik voor performance !!>:),ik ben ook tweaker (een beginnende) ik ga die dondervogel de vuur op de vleugels leggen>:)
Als het geluid dus niks booeit zou ik de fop-38 nemen dat is pas echt bruut!!! :P

Verwijderd

Topicstarter
maar mijn vraag is , is die chrome orb ook goed of bar slecht?

Verwijderd

Hij is absoluut niet goed voor oc'en!

Verwijderd

no problem met zo'n orb:D.. als je maar voorzichtig bent gaat er ook niks kapot:).
Die orbs coolen zeer goed 8-).
laat ff horen als je er een op hebt zitten

Verwijderd

Topicstarter
wat gebruik jij eigenlijk ?, ik heb die cooler al besteld :(:(. ik ga hem nu annuleren :)

Verwijderd

Topicstarter
Hhm ik zie weer een andere mening toch ff wachten :)

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 21:36 schreef Mustapha het volgende:
wat gebruik jij eigenlijk ?, ik heb die cooler al besteld :(:(. ik ga hem nu annuleren :)
R talking to me??

Ik heb een aplha 6035 met Y.S. Tech fan, maar die maakte naar mijn meming teveel herrie dus heb ik de fan op 7v laten lopen en hoor ik helemaal niets meer...

Verwijderd

Topicstarter
nee die alpha is mij te duur :)

Verwijderd

hoeze scheelt maar 50 piek ofzo en dan heb je tenminste een hele goede koeler...

Verwijderd

Topicstarter
eerst ff kijken of we onze donderscheetje :o op een goedkope manier kunnen koelen:P dan zien we wel verder:)

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 21:45 schreef Mustapha het volgende:
eerst ff kijken of we onze donderscheetje :o op een goedkope manier kunnen koelen:P dan zien we wel verder:)
donderscheetje ! whahahahaahaha :D !!

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Hoi,

Ik heb ook een AMD Athlon t-bird 1ghz....
Met een MSI K7TPRO2a en een chrome orb....
Ik zou je aan raden een super orb te nemen of een betere cooler met meer vermogen.....
Als mijn proc 100% word gebruikt dan is ie 50 52 53 graden...
ALs het aan mij ligt neem gewoon een betere cooler!:P
Greetings,
Iceman

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:46
Chrome Orb sucks !!

Koop een Global Win FOP32 koelt veel beter

Verwijderd

koop als je het lukt een fop38 als je tegen lawaai kan tenminste anders de fop32 :)

Verwijderd

Ik denk dat je met die chrome orb eerder zal gaan onderklokken dan overklokken!!! :D

Verwijderd

Heb ook een chrome orbje en koelt prima. Krijg hem met fsb overclocking op 1130 (de 1gig)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga die chrome orb toch aanschaffen ik heb een paar tests gelezen en daar komt ie best goed uit de bus , maar toch vriendelijk bedankt voor jullie antwoorden :Y):Y):)
Pagina: 1