Verwijderd

Topicstarter
Ik monteer zelf al vele filmpjes via Adobe Premiere pro, en sinds kort heb ik CS4 uit deze serie, nu is mijn vraag: Hoe kan je de export settings veranderen? Het comprimeren van de video's gaat namelijk niet meer via premiere pro zelf, maar via Media Encoder, en ik kan hierdoor bijv. mijn video's niet meer De-interlacen, waardoor die irritante streepjes blijven. heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt ;)

Verwijderd

Je zal er ondertussen wel uit zijn denk ik aangezien dit topic 2 weken oud is.
In media encoder bij preset dat pijltje naar beneden klikken - edit export settings.
Daar kun je alles aanpassen.

Ik zit zelf met een probleem. Ik kan sinds kort niet meer exporteren naar DV-AVI.
Alleen maar wmv. Ik heb 'Import preset' geprobeerd en 'PAL DV Widescreen High Quality.epr'
uit de premiere presets map geselecteerd maar dan zegt ie:
'the selected file does not appear to be a valid preset'
Ook als ik 'uncompressed' kies bij output blijft het een wmv bestand bij output.

Kan dit liggen aan de k-lite codecpack die ik pas geinstalleerd heb?

Ik hoop dat iemand dit weet want zolang ik de film niet kan exporteren heb ik niks
meer aan premiere...

• hfos
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vleespet: welke opties krijg je in Media Encoder? Bij mij staat er wel een Microsoft AVI bij de bestandsformaten, waarna ik bij de preset voor PAL DV kan kiezen. Media Encoder maakt er in elk geval netjes een AVI mee.

Verwijderd

hfos schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:04:
Vleespet: welke opties krijg je in Media Encoder? Bij mij staat er wel een Microsoft AVI bij de bestandsformaten, waarna ik bij de preset voor PAL DV kan kiezen. Media Encoder maakt er in elk geval netjes een AVI mee.
Ik kan bij preset PAL DV Widescreen High Quality kiezen bijvoorbeeld maar bij codecs staat alleen:
Windows Media Video 9 screen
Windows Media Video v7
Windows Media Video v8
Windows Media Video 9
en Windows Media Video 9 Advanced Profile

en bij output name staat dan C:/blabla/film.wmv

Hij maakt er dan toch een wmv van. Ook al kies ik uncompressed bij output.
In het begin maakt hij dan gewoon een avi maar, ik denk sinds die codecpack, maakt
hij overal een wmv van. Als ik open preset doe en PAL DV kies zegt ie ook dat die preset
'not valid' is.

Microsoft AVI zie ik nergens meer staan

Verwijderd

Topicstarter
Ik was er inderdaad al uit, export nu op HD 720P, en aangezien dat op youtube nu zeer handig is, is het geen enkel probleem.

Toch nog bedankt ;)