Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PC] Vastlopers

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

keer op keer als ik een spel speel loopt m'n PC vast. Als in, het beeld is er nog wel, echter met rare blokjes erdoorheen en ik kan niks meer doen. Daardoor moet ik handmatig de PC opnieuw opstarten. De frequentie en de snelheid waarin m'n PC vastloopt verschilt. Net had ik het weer en kreeg ik een BSOD. Het enige wat ik kon zien was: "Driver has come in an infinite loop" (Zoiets stond er, weet het niet precies meer).

In m'n Logboek vind ik het volgende:

Het verwijderen van de tekenreeksen van prestatiemeteritems voor de WmiApRpl-service (WmiApRpl) is mislukt. De foutcode is de eerste DWORD in de sectie Gegevens.

Ik vind echter niks over een driver of iets dergelijks in het Logboek.

Weet iemand van jullie wat dit zou kunnen veroorzaken en hoe het op te lossen is?

Ik heb het register al opgeschoond, gedefragmenteerd en de harde schijf gecheckt op fouten. Hier was geen probleem te vinden. Temperaturen van de hardware is ook in orde.
Ook heb ik de WmiApRpl Service uitgeschakeld om te kijken of dat het op zou lossen. Dit was echter niet het geval.

Bij voorbaat dank.

Groet,

Marcel

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Het enige wat ik kon zien was: "Driver has come in an infinite loop" (Zoiets stond er, weet het niet precies meer).
Anders eens goed kijken en het onthouden/opschrijven? ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Gizz schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:23:
[...]

Anders eens goed kijken en het onthouden/opschrijven? ;)
Kon het niet goed zien ivm de blokjes die door het scherm verspreid zaten. :)

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Rare blokjes klinkt als videokaart te warm en/of gaar. Check dus eerst eens je temperaturen (post ze ook hier, en hoe je ze gemeten hebt), en installeer voor de zekerheid ook even de nieuwste drivers. En post ook even je specs, zodat we ook weten waar we mee te maken hebben.

Rail Away!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:13
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Je probleem ligt waarschijnlijk bij je drivers, dus update die eerst eens. Mocht het niet werken, loop dan de troubleshooter door. Zoek ook eens op google naar de fout. Mocht je er dan nog neit achter komen, open dan een nieuw topic, waarin je beschrijft wat je hebt geprobeerd, in Windows Clients aangezien dit software gerelateerd is.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.