Toon posts:

Regelmatig vastlopers bij starten Windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onderstaande config, en sinds ik mijn twee Seagate Barracuda's heb gewisseld voor twee IBM's en vervolgens een herinstallatie heb gedaan van Win ME krijg ik soms bij het opstarten van windows kort nadat het bureaublad er is, maar terwijl hij nog laadt een vastloper. Mijn muis doet het nog, maar verder hangt hij. Alle progjes bij startup en Run al verwijderd. Ik denk zelf aan de voeding. Tips?

Groeten,

Thijs

PS: Wat gebeurd er als je voeding niet krachtig genoeg is? Alleen spontane reboots of ook dit soort dingen? Ik heb trouwens een Aopen FSP300-60GT 300W voeding.

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:37
Zover mijn kennis reikt zou ik zeggen dat het ergens anders in zit aangezien je al in windows zit. Als je voedingsproblemen heb kom je zover mijn ervaring gaat niet zo ver,
je mag blij zijn dat je voorbij de bios komt.
Mischien is het een idee om effe alle kaartjes behalve de videokaart er uit te halen, ME opnieuw installeren en dan stuk voor stuk er indoen. Ik geloof namelijk dat het een kaartje is die moeilijk doet. En dus 1 kaart installeren, kijken of het werkt en dan uitzetten en de volgende erin. Anders heeft het geen nut.

Have fun.

(ps, neem wel de tijd effe voor.)

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis