Toon posts:

Offerte systeem (complete website CMS)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.458 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: We zijn opzoek naar een offerte systeem voor onze website.
We hebben +/- 3000 artikelen in een Excel bestand staan, deze willen wij graag op onze website hebben.

We zouden graag een systeem willen hebben waar we de excel lijst in 1 keer zouden kunnen uploaden en dat alle artikelen er dan in staan (zonder prijs uiteraard). En dat ze dan per product op 'Toevoegen aan offerte' kunnen drukken.

Bestaat er zoiets ? of bijvoorbeeld in Open Source software ?

Alvast bedankt,

Groet,
Jorne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Wat heb je zelf al ondernomen? Waar heb je gezocht?

Zoek anders eens op importeren csv-bestand naar webwinkel.

Volgens mij kan dit wel met het programma 'mijn webwinkel'. http://www.logivert.com/n...el/mijn-webwinkel-pro.htm

[ Voor 38% gewijzigd door sjolmers op 02-01-2009 11:08 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze hebben wij al geprobeerd maar we zoeken eigenlijk iets wat we kunnen verwerken in onze website.

Bestaat er zoiets? Ik kan namelijk niets vinden via google.

We willen graag zoiets als: http://www.badhoevese.nl/...ducts&open=order&basket=1

[ Voor 3% gewijzigd door André op 14-01-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48

André

Analytics dude

Heb je al producten als SEOShop, Magento of OSCommerce bekeken? Het is niet de bedoeling om zomaar een vraag te stellen zonder enig voorwerk, dus ook graag zelf wat uitzoekwerk verrichten ;)

[ Voor 50% gewijzigd door André op 02-01-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:47:
Deze hebben wij al geprobeerd maar we zoeken eigenlijk iets wat we kunnen verwerken in onze website.

Bestaat er zoiets? Ik kan namelijk niets vinden via google.

We willen graag zoiets als: http://www.badhoevese.nl/...ducts&open=order&basket=1
Als u uw producten of diensten via internet wilt verkopen (webshop), biedt Wennet een krachtige zelf ontworpen oplossing genaamd E-complete.
bron: de makers van die site

[ Voor 1% gewijzigd door André op 14-01-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:48:
Heb je al producten als SEOShop, Magento of OSCommerce bekeken? Het is niet de bedoeling om zomaar een vraag te stellen zonder enig voorwerk, dus ook graag zelf wat uitzoekwerk verrichten ;)
Dat is het probleem juist, ik vraag het niet zomaar! We hebben namelijk de volgende shops al geprobeerd:

*OsCommerce
*Xcart
*Zencart
*Vituemart (joomla)
*MijnWebwinkel
*Magento

en nog 2 waar ik even niet op de naam kan komen. Overal wordt gezegt van heb je dit of dat al geprobeerd maar heeft dan niemand goede software hiervoor?

We willen het graag zelf doen, met software ipv een webdesign bedrijf in te schakelen.

*we hebben dan alleen SEOshop nog niet geprobeerd, maar deze zal ik dan nu eens even gaan bekijken :)*

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:45

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Wat je wil is redelijk specifiek, maar ook weer niet echt heel erg bijzonder ingewikkeld. Het lijkt mij het beste om een maatwerkoplossing te kiezen, dan hele complexe paketten die bedoeld zijn voor online winkels te gaan aanpassen. Een freelance webontwikkelaar zou zoiets voor je kunnen maken, en als het echt goedkoop moet kan je het ook nog wel door een stagair laten doen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Maar wat mankeerde er dan aan die software? Want als ik zo snel even het lijstje doorloop kunnen de volgende het met een importplugin :
- OsCommerce
- Xcart
- Zencart
- Virtuemart

Moet je alleen nog even een specifieke importspecificatie schrijven voor jullie bestand en een template / layout maken.

Ik zie het probleem niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
Misschien niet zo "dom" om een webbureau onder de arm te nemen. 't Kost je misschien wat meer geld, maar dan kan je, je zorgen tenminste overlaten aan mensen die verstand van zaken hebben en je ook misschien zeer nuttige en zinvolle tips kunnen geven!

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 16:46
Het importeren van een excel-lijst in een database is een paar minuten werk, kan eenvoudig weg met een simpele query als het moet.

Je kunt dus het beste opzoek gaan naar een webshop die precies voldoet aan jouw vereisten (qua functionaliteit, uitstraling en of het goed te integreren is) en vervolgens iemand met wat handigheid inschakelen om de database te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Opslaan als .csv en dan kun je met PHP de csv parse functie gebruiken om de data in te lezen. Even loopen en opslaan in een database:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Dit valt dus een beetje onder 'wie kan er even...',
Dat staat in de FAQ en dat soort topics zien we liever niet. Dus een slotje.

Graphics Beleid

hoewel veel overeenkomt |:(

Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid ;)

[ Voor 23% gewijzigd door XangadiX op 11-01-2009 18:32 ]

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.