Toon posts:

Ventilator slaat op hol

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net een Acer Aspire 7730z gekocht met Windows Vista erop. Prima laptop maar de ventilator gaat steeds aan en uit om de 2 a 3 seconden als ik even iets aanklik. Ik wordt er echt gek van. Alleen als ik in energie beheer de processor op halve snelheid instel dan gaat het wel wat beter maar ik koop natuurlijk geen laptop om de processor langzaam te laten werken.

Heeft iemand hier ook ervaringen mee en zo ja wat hebben jullie eraan gedaan?

Groetjes Brigitte.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Misschien kan je met het programma Speedfan de snelheid van je ventilator op een vaste snelheid instellen.

Als je op "Acer Aspire Fan Control" googled kan je misschien ook specifieke programmatjes vinden voor je Acer laptop..

[ Voor 29% gewijzigd door djexplo op 02-01-2009 11:03 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
Brigitte, breng gewoon even je Acer terug naar de winkel. Meldt het probleem daar even en als het goed is krijg je dan (vaak) gewoon een nieuwe mee. Als die andere het ook heeft, zou je daarmee ook nog terug kunnen gaan naar de winkel en eventueel een andere uit kunnen zoeken.

Als je de computer namelijk net hebt gekocht zijn de verkopers vaak erg coulant.

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:33

tim427

Turbulence!

alex3305 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:23:
Brigitte, breng gewoon even je Acer terug naar de winkel. Meldt het probleem daar even en als het goed is krijg je dan (vaak) gewoon een nieuwe mee. Als die andere het ook heeft, zou je daarmee ook nog terug kunnen gaan naar de winkel en eventueel een andere uit kunnen zoeken.

Als je de computer namelijk net hebt gekocht zijn de verkopers vaak erg coulant.
Das waar, we hebben de laptop zonder problemen omgeruild voor een ander merk (deze was niet meer vooradig).