Toon posts:

Tony Hawks 2 als ik menu doe quit hij.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Tony Hawks 2 en hij start gewoon op. Als ik in het menu zit en als ik die schijf met knoppen wil gebruiken of probeer te draaien heb je in een halve seconde weer gewoon windows en helemaal nix meet van het spel. Hoe kan dit nou? Heeft iemand anders dit al eens gehad? Ik heb al de search gebruikt maar daar kwamen zoveel resultaten uit.... heb er een heleboel nagekeken maar waren allemaal andere probs.

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 19:53
en jij denkt dat ik een cheater ga helpen?

ik denk dat andere mensen ook cheaters niet willen meehelpen

ik doel nu op: online spelletjes, iefje cheat daar, wat ie ook al n's aangegeven heeft, paar keer, hij zegt dat dat leuk is |:(

Verwijderd

Topicstarter
HELP TOCH FF GVD IK DOE ALLANG GEEN CS MEER :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 21:26 schreef iefje het volgende:
HELP TOCH FF GVD IK DOE ALLANG GEEN CS MEER :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Godsamme ga buiten spelen man...... Ik was net van plan een paar tips te geven, maar daar heb ik nu ook geen zin meer in. En dat van counter-strike zullen wij (gathering.tweakers.net) je nooit vergeven....

Verwijderd

Topicstarter
ongeveer 90% van alle mensen cheaten dus zeik niet daarover ik ben gewoon eentje die heeft gezegd dat ie EEN! cheat heeft gebruikt.... had ik niet moeten doen..... dus kap over dat cheaten.

Verwijderd

Topicstarter
WEER 100 PIEK VERSPILD GVD!!! :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 21:29 schreef iefje het volgende:
ongeveer 90% van alle mensen cheaten dus zeik niet daarover ik ben gewoon eentje die heeft gezegd dat ie EEN! cheat heeft gebruikt.... had ik niet moeten doen..... dus kap over dat cheaten.
Je bedoelt 90% van dat soort vervelende ventjes als jij.....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 21:30 schreef EZ het volgende:

[..]

Je bedoelt 90% van dat soort vervelende ventjes als jij.....
Ik ben geen vervelend ventje ik ben altijd eerlijk enzo tegen mensen en ik help hier ook superveel mensen op het GoT (voor en nadat ik die speedscheat 1 dag had gebruikt) dus help me alsjeblieft :'(

het GoT is de site die ik het meeste bezoek :'(

Verwijderd

Topicstarter
En toen ik zei dat ik de speedcheat leuk vond dat was de dag dat ik hem 1x had gebruikt en daarna nooit meer want de volgende dag waren er superveel problemen met mn computer :(:(

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:10

Wimo.

Shake and Bake!

Stelletje kinderen.. als je niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan niks :r Sorry iefje ik heb de oplossing niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Dat je de oplossing niet hebt is niet zo erg, maar er is tenminste iemand die mij begrijpt *D

Verwijderd

nog problemen??????

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

welke windows gebruik je?

voor 2K moet je di epathc installen anders hebje idd het probleem dat hij je er na het menu meteen weer uit kickt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb ook een probleem met dit spel misschien weten jullie hoe dit kan komen.
Ik speelde het eerst gewoon en toen was er niks aan de hand maar sinds enige tijd als ik dan ga spelen dan lijkt het net of er een toets blijft steken en dan ga je de hele tijd vanzelf naar rechts toe en dat is vreselijk irritant en ik weet niet hoe dit komt. En dat heb je dan dus ook in het menu dat ie de hele tijd heen en weer blijft gaan.

heeft iemand anders dit misschien ook gehad????

ik hoop dat iemand het weet alvast bedankt.
Pagina: 1