Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Daemon Tools dubbel klikken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
klein vraagje:

Is het mogelijk Daemon Tools zo in te stellen dat ik kan dubbel klikken op een .iso bestand om het af te spelen?

Is er anders een programma die dit wel mogelijk maakt? Alcohol ofzo?

Bedankt

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Als je in de opties van Daemon-Tools had gekeken, was je het kopje "Integration" tegengekomen waar je bestandsformaten aan DT kan koppelen.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Verwijderd

Topicstarter
marcieking schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 20:30:
Als je in de opties van Daemon-Tools had gekeken, was je het kopje "Integration" tegengekomen waar je bestandsformaten aan DT kan koppelen.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/01/01/1230838409-890.jpg

Ik zie geen "Integration".

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:22
Dat komt omdat je een erg oude versie gebruikt. Upgrade 'm eens naar de laatste versie (wel even opletten met installatie, anders wordt DT je homepage, enz)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik gebruik 3.47. Dit omdat 4.30.2 problemen gaf. Ik heb net de nieuwste gedownload (4.30.3) maar die kan ik niet instaleren omdat windows aangeeft dat het geen win32 toepassing is. terwijl het voor 32 en 64 bit geschikt zou zijn.

Nog meer ideeen?

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Download 'm eens opnieuw na het leegmaken van je cache.

[ Voor 12% gewijzigd door JBS op 01-01-2009 21:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
JBS schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:22:
Download 'm eens opnieuw na het leegmaken van je cache.
Dit heeft geholpen. Bedankt!

Het werkt nu zoals ik graag wilde. Slotje aub :D

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topics gaan op GoT slechts op slot zodra ze niet voldoen aan de policy :) Opgeloste topic blijven gewoon open

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1