Hey Tweakers
Ten eerste allemaal een gelukkig tweak-vol 2009 toegewenst natuurlijk!
Ten tweede, mijn probleem.
Wij hebben een overclock website en die begin inmiddels al redelijk druk te worden. Alleen komt er nu om de zoveel tijd deze melding:
Ik weet niet -zeker- wat deze foutmelding is en wat ik moet doen om deze te verhelpen. Ik heb de databse gecontroleerd op overhead maar die was er bijna niet.
Deze foutmelding krijgen wij altijd als er wat meer (~10) mensen actief zijn op de site.
Nu is mijn vraag aan jullie, kunnen jullie aan mij verklaren wat deze error inhoudt en hoe deze te verhelpen is?
Ik weet dus ook niet zeker of dit topic wel op de goede plaats staat
Ten eerste allemaal een gelukkig tweak-vol 2009 toegewenst natuurlijk!
Ten tweede, mijn probleem.
Wij hebben een overclock website en die begin inmiddels al redelijk druk te worden. Alleen komt er nu om de zoveel tijd deze melding:
EnDatum en tijd
Fatal error : Could not connect to database !
Please check your settings in the file datas/config.php
MySQL error : Can't create UNIX socket (12)
Het lijkt dus alsof de database er uit klapt, denk ik. Ook kwam ik net toen de error er was niet op de ftp.Datum en tijd
Fatal error : Could not connect to database ! Please check your settings in the file datas/config.php MySQL error : Can't create UNIX socket (12)
Ik weet niet -zeker- wat deze foutmelding is en wat ik moet doen om deze te verhelpen. Ik heb de databse gecontroleerd op overhead maar die was er bijna niet.
Deze foutmelding krijgen wij altijd als er wat meer (~10) mensen actief zijn op de site.
Nu is mijn vraag aan jullie, kunnen jullie aan mij verklaren wat deze error inhoudt en hoe deze te verhelpen is?
Ik weet dus ook niet zeker of dit topic wel op de goede plaats staat
[ Voor 3% gewijzigd door t1mmy op 01-01-2009 18:22 ]