Best Buy Guide januari 2009

Pagina: 1
Acties:

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07-2025
Vergelijk:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2008
met:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2009

In de eerste alinea van de januari 2009-guide staat ook 'htpc', wat het core i7 moet zijn imho gezien de rest v/d guide.

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04-2025
En daar staat nog een fout in. Namelijk in het Core i7 systeem staat:
* Harde schijf: Samsung Spinpoint F1 1TB - € 82,95

Samsung Spinpoint F1 1TB
De videokaart van Asus is allerminst de snelste kaart die te koop is. Wel komt de kaart goed mee met de grote jongens en is deze in staat alle games in meer dan prima kwaliteit af te spelen. Wie met een beperkt budget een systeem samenstelt, kan nu eenmaal niet al het geld aan twee 4870 X2-kaarten opmaken. De 4850-kaart leent zich prima voor toekomstige upgrades. Zo kan een tweede, identieke kaart er in crossfire-opstelling naast gezet worden.

Oftewel een klein gevalletje van verkeer plaatsen. Het zou de prijs trouwens ook iets omhoog brengen. En het budget van 750 euro klopt geloof ik ook niet helemaal. Aangezien de prijs richting de 1200 euro gaat.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-02 14:47

Matis

Rubber Rocket

Klopt, ik heb ook een post gedaan Matis in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2009' met daarin bij Edit en Edit2 nog een aantal opmerkingen betreffende inconsistentie in het artikel.

Succes ermee en nogmaals HAPPY NEWYEAR allemaal! en nu maar hopen dat 2009 net zo'n statistische vooruitgang gaat maken op 2008 als 2008 dat op 2007 heeft gedaan.

Dan is elke tweaker weer tevreden lijkt me :)

Keep up the good work!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time