Ik zou het best interessant vinden om uitgebreidere gegevens te zien achter nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: de uitslag. Wat waren de runners up, hoe waren de stemmen verdeeld, de nominatietopics weer zichtbaar in GoT enz.
Verwijderd
Dat zat mij ook een beetje dwars bij de uitslag ja.
Het zou op zijn minst handig zijn als je de percentages kan zien van alle stem keuzes.
Nu heeft bv de PC gewonnen als gameplatform maar met hoeveel procent en wat hadden de andere,en ten opzichte van vorig jaar.
Dat is data waarmee je wat kunt en (ik) wel wil(t) weten.
Het zou op zijn minst handig zijn als je de percentages kan zien van alle stem keuzes.
Nu heeft bv de PC gewonnen als gameplatform maar met hoeveel procent en wat hadden de andere,en ten opzichte van vorig jaar.
Dat is data waarmee je wat kunt en (ik) wel wil(t) weten.
Hier ben ik het volledig mee eens. En het *lijkt* me relatief makkelijk om deze gegevens naar voren te peuteren 
Voelt een beetje als een race waar je alleen de winnaar van weet.
Voelt een beetje als een race waar je alleen de winnaar van weet.
Ook hier iemand die deze feature(?) graag zou willen zien. Even wat PHP-code bakken, cachen en klaar?
Ik zal komende week het percentage stemmen van de winnaars per categorie nog even toevoegen en dit hier even melden. Dit had er inderdaad prima vermeld kunnen worden.
ThanksWilbert de Vries schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:52:
Ik zal komende week het percentage stemmen van de winnaars per categorie nog even toevoegen en dit hier even melden. Dit had er inderdaad prima vermeld kunnen worden.
Bedank inderdaad, het leek me wel interessante info en gelukkig is t.net het daar mee eens
. Eventueel is het ook interessant om de nominatietopics (met slotje
) weer zichtbaar te maken.
even een kort kickje, niet dat dit vergeten wordt. Als het gewoon te druk is/iets anders prioriteit heeft, sorry voor de storing, maarm ik denk dat een remindertje nooit kwaad kan.
Nog niet vergeten, maar de prioriteiten hebben de afgelopen dagen inderdaad elders gelegen.
Je zou gewoon het "resultaten niet tonen" vlaggetje van de betreffende polls uit kunnen zetten, dan worden de resultaten gewoon zichtbaar in de steeksleutel topics
Intentionally left blank
Waarom bedenk ik dat niet
Ik heb de uitslag per keuze-mogelijkheid zichtbaar gemaakt. Het overzicht van de diverse Gouden Steeksleutel-berichten en de bijbehorende uitslagen vind je op http://tweakers.net/archi...eksleutel+2008%3A&x=0&y=0
Go Wilbert 
Dit is namelijk best interessant, niet alleen voor tweakers, ook fabrikanten die genomineerd zijn vinden dit best leuk volgens mij
Dit is namelijk best interessant, niet alleen voor tweakers, ook fabrikanten die genomineerd zijn vinden dit best leuk volgens mij
Bedank, dit is leuk om te zien!
Al ben je zo te zien nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler vergeten...
Al ben je zo te zien nieuws: Gouden Steeksleutel 2008: beste draagbare mediaspeler vergeten...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dank dank, weer wat leesvoer om me over te verbazen
Whoops, fixedDirk schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 21:06:
Bedank, dit is leuk om te zien!
Pagina: 1