Monitor standby na opstarten pc

Pagina: 1
Acties:

• Klaphekje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-05 08:07
Hey,

Ik heb een nieuwe pc gekocht een tijdje geleden en nu heb ik het probleem (is altijd zo geweest bij deze pc) dat als ik de pc opstart en de monitor niet aanzet dat deze ook niet meer uit standby gaat (krijgt geen signaal?).
Als ik de kabel in de andere DVI poort druk heb ik wel beeld, en zo moet ik dus steeds van DVI poort wisselen als ik mn monitor vergeet/ of te laat aanzet.

Bij mn vorige pc (XFX7900GT) was dit probleem er niet.

Specs:
Asus P5Q Pro
2x 2gb Corshair 1066mhz
2x samsung F1 640GB Raid 0
Club 3D HD4870 1GB
Intel E8400
Acer X223w DVI

Alles draait gewoon op stock snelheden.

Help! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Klaphekje op 01-01-2009 21:58 . Reden: Monitor vermeld ]

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-12-2025
Even voor de duidelijkheid; je pc werkt dus gewoon je vindt het enkel vervelend dat je je monitor telkens moet aanzetten voor je hem opstart?

Kun je de pc ook op een andere monitor testen? Of misschien eens een andere videokaart proberen als je die bij de hand hebt. Ik zou er niet te zwaar aan tillen maar mocht jij het zo vervelend vinden kun je natuurlijk altijd garantie gaan claimen.

• Klaphekje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-05 08:07
Daar komt het wel op neer ja, als ik mn pc aanzet en ik vergeet meteen mn monitor dan moet ik dus resetten of onder mn bureau kruipen, vervelend dus :P

Maar het is idd niet een enorm probleem, alleen vervelend, dus garantie claimen hiervoor doe ik niet.

Andere videokaart lost het probleem op, maar ik weet niet of het aan de klaart, de driver of Vista ligt. Als het software gerelateerd is moet het op telossen zijn lijkt me..?

[ Voor 25% gewijzigd door Klaphekje op 01-01-2009 21:58 ]