Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Fallout 3] ingame video's haperen

Pagina: 1
Acties:

• pope0r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02-2024
-balken door het scherm heen, balken die van vuur af komen, hele tiles die ontbreken of rechtop in beeld hangen.
-eerste introductiefilmpje functioneert 1 seconde, bevriest dan voor 4 seconden terwijl ongeveer een zestiende deel van het scherm (linksboven) wel door blijft spelen. Ik heb het probleem eerder gehad met een ander spel, maar herinner zo niet welk spel dat was.

Ik heb een gefore7600gs, waarvan ik de drivers net geupdate heb, ook mobo, ook spel geupdate. Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken?

[ Voor 18% gewijzigd door pope0r op 02-01-2009 12:41 ]

• pope0r
Na die 4 seconden freeze gaat ie dus weer 1 seconde verder in het gehele venster.

• pope0r
Afspelen met DX9 zelfde probleem, nieuwe mobo drivers geinstalleerd, zelfee probleem.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Ook in 2009 horen problemen in SPV. Hardware & Spielerij Algemeen -> Spielerij - Problemen & Vragen, daarnaast even de topictitel iets duidelijker gemaakt. En gebruik even de editknop als je zo kort na je vorige bericht nog aanvullingen hebt :).

[ Voor 8% gewijzigd door PromoX op 01-01-2009 12:56 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• pope0r
(Ik had cookieproblemen, daarom kon ik niet editten).

Bij nader inzien werkt de game überhaupt niet goed. Zwaar corrupte graphics: strepen, vlakken, etc. Moederbord geupdate, directx geupdate, vidkaart geupdate... Ben de gesuggereerde guides aan het doorspitten. Iemand nog een idee?

[ Voor 9% gewijzigd door pope0r op 01-01-2009 15:35 ]

• pope0r
IK heb nu ook het spel geupdate en de vidkaart drivers verwijderd en geupdate. Ik heb echt geen flauw idee wat ik nog meer kan doen. Nogmaals: het hele spel werkt niet: balken door het scherm heen, balken die van vuur af komen, hele tiles die ontbreken of rechtop in beeld hangen.

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:00

Clush

Do as I say...

Klinkt als een temperatuurprobleem met je videokaart. Toevallig aan het overklokken geweest?

... not as I do.

• pope0r
Nee, niet geoverclockt. Het lukt me echter niet om mn temp te meten, ik geloof dat mijn videokaart die optie niet heeft. Bij rivatuner moet normaal 'ambient temp' staan, maar dat heb ik niet. Misschien maar een fan regelen dan. :s. Ik heb echt al jaren niet meer getweaked, dus dat wordt een hele heisa.

• pope0r
correctie: met ATItool werkt het wel en is ie in rust al 50graden. :s. Het is me nog niet gelukt om het ingame te meten, maar ik kan nu al wel nagaan dat ik een fan nodig heb. op pad dan maar

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Voordat je tot die conclusie komt, zet je kast eens open en plaats een tafelventilator er voor. Als je dan gaat spelen en je problemen zijn opgelost, dan was het warmte. Zijn je problemen niet opgelost, zou ik het toch ergens anders zoeken (maar waar...?).

50 graden voor een videokaart is niet extreem, maar wel warm.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• pope0r
ge moet ook geen standaardcases van acer of medion gebruiken
*knip* deze niet onderbouwde reactie is al niet zo zinvol, maar de termen en smilies die je gebruikte voegen al helemaal niets toe. En gebruik nou toch 's de editknop of voeg het samen voordat je je bericht plaatst.

[ Voor 73% gewijzigd door PromoX op 02-01-2009 21:08 ]

• pope0r
Motrax schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:57:
Voordat je tot die conclusie komt, zet je kast eens open en plaats een tafelventilator er voor. Als je dan gaat spelen en je problemen zijn opgelost, dan was het warmte. Zijn je problemen niet opgelost, zou ik het toch ergens anders zoeken (maar waar...?).

50 graden voor een videokaart is niet extreem, maar wel warm.
50 graden was zonder het spel te spelen. men een tafelventilator is het tevens niet verholpen, dat had ik al geprobeerd. maar ik kan me voorstellen dat zon tafelventilator niet zoveel zin heeft als de luchtflow niet goed is? ps. bij deze gebruik ik correct gebruik van mijn edit-knop :/.

[ Voor 4% gewijzigd door pope0r op 02-01-2009 21:20 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Met een ventilator stel je juist vast of het probleem ligt bij de warmte of niet. Met kast open en een tafelventilator er op,dan wordt er genoeg lucht door de kast gejaagd om te koelen. Is je probleem nog steeds niet verholpen, dan is het waarschijnlijk geen warmteprobleem.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• pope0r
Motrax schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:18:
Met een ventilator stel je juist vast of het probleem ligt bij de warmte of niet. Met kast open en een tafelventilator er op,dan wordt er genoeg lucht door de kast gejaagd om te koelen. Is je probleem nog steeds niet verholpen, dan is het waarschijnlijk geen warmteprobleem.
Ventilator verhelpt het probleem dus niet. Volgens de log van ATITool wordt het ook niet warmer dan 54 graden, dus dat zou het inderdaad niet moeten zijn toch?. Ik heb allerlei updates van de videokaart geprobeerd en de videokaart wordt odnersteund volgens bethesda, dus ik ben het spoor weer volledig bijster.

• pope0r
Oude drivers geinstalleerd 169.21, werkt nu.

[ Voor 81% gewijzigd door pope0r op 03-01-2009 13:57 ]

Pagina: 1