[iPhone 3G] Apple in-ear's compatibiliteit?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:10
Apple heeft nu eindelijk zijn In Ear dopjes beschikbaar, namelijk deze: http://store.apple.com/nl...g&mco=MjI0ODE4OA#overview

Maar.. ???? :| volgens de specs zijn ze niet compatible met de iPhone (3g). Nu heb ik het internet wat afgestruind, en nu lees ik dat alles werkt behalfe volume, wat eigenlijk nog mijn minste zorg is. Zolang de rest werkt ben ik op zich wel tevreden. (mic, track skippen) Maar uiteraard heb ik liever dat volume ook werkt.

http://www.appleinsider.c..._for_late_2008_ipods.html

Heeft iemand enige ervaring? Want ik zou het zonde vinden als het niet blijkt te werke wanneer ik het aanschaf.

Op de Ipod Touch met 2.2 schijnen ze wel probleemloos te werken.

[ Voor 9% gewijzigd door ZpAz op 31-12-2008 21:11 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 23:02

Maartenvs

For Sale

Wat ik begreep wordt mogelijk bij de volgende firmware versie de ondersteuning voor de volumeknopjes door gevoerd. Al is daar door Apple nog geen uitsluitsel over gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:45

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik denk dat het ontbreken van een microfoon ook een probleem is. Tenzij je geen telefoon op wilt kunnen nemen tijdens het luisteren naar je muziek.

edit: Oops... Lees net dat hij dus wel een mic heeft. Dan worden ze opeens een stuk interessanter...

[ Voor 26% gewijzigd door E-Vix op 31-12-2008 23:53 ]

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Maartenvs schreef op woensdag 31 december 2008 @ 23:25:
Wat ik begreep wordt mogelijk bij de volgende firmware versie de ondersteuning voor de volumeknopjes door gevoerd. Al is daar door Apple nog geen uitsluitsel over gegeven.
Heb je hier enige bron van? Dit zou wel erg mooi zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Pure geruchten, wishful thinking, etc. Maar het zou wel mooi zijn.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 16:13
Iemand deze dopjes al tegen gekomen in de winkel????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Nope, maar heb ze besteld bij de Apple Store, zal dus als ik het niet vergeet mijn bevindingen hier wel even posten. :)

edit:

Woo ik heb ze.

Ze klinken beduidend beter dan mijn eerste setje (senheiser cx300) zoals sommigen mischien op meerdere punten hadden gelezen over de microfoon en de controls, alles werkt, behalfe volume.

Denk zelf niet dat dit met een update is te verhelpen door het 4 contactpuntjes jack in een 3 contacten aansluiting is. Maar mischien verzinnen ze er wel wat op.

Tijdens het bellen is de ander goed te verstaan, en ze verstaan jou ook prima, alleen tijdens het lopen tussen de liedjes door hoor je het draadje zeg maar. (doordat het tegen de jas e.d aanschuurt, dit is wel jammer).

Ze zitten ook wat beter als mijn vorige setje trouwens :)

[ Voor 76% gewijzigd door ZpAz op 07-01-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem aan dat ze niet a-symmetrisch zijn? Dus in de Y vorm net als de andere sets van Apple? Ik kan het nergens terug lezen in de store of andere sites. Ik neem aan dat het snoertje ook even lang is als de originele set?

Bij de lokale APR zijn ze sinds de introductie nog steeds niet binnen gekomen, volgens de verkoper daar zijn ze ook niet te bestellen in de store als ze niet binnen 24 uur leverbaar zijn wat me erg sterk lijkt. Volgens hem waren ze qua geluidskwaliteit waarschijnlijk ook niet veel beter dan de Sennheiser MM50 iP http://store.apple.com/nl...MTY1NDA1MA&mco=MjI0MzQ1MQ

Edit: Wat eigenlijk dus de CX-300 is, deze had ik al icm mijn oude nano. De kwaliteit van de kabel, en de vorm daar van (a-symmetrisch) vielen me tegen, daarom is de MM50 geen alternatief voor mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 08:39 ]

Pagina: 1