Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Je kunt 'Automatisch opnieuw starten' uitschakelen in Systeemeigenschappen -> Geavanceerd. Je kunt dan rustig het blauwe scherm lezen als het weer gebeurd.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Gefeliciteerd.cool0 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:51:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe PC.
Niet gefeliciteerd.Echter als ik in vista ga werken en ik installeer bv. een nieuwe driver van de videokaart of printer dan reboot het gehele systeem.
Maar alle gekheid op een stokje: ik denk dat je hier lang genoeg zit om de Troubleshooting FAQs te vinden waar je mee aan de slag kan gaan, dus als je dat eerst wil doen voor je een topic opent - graag.
Als je ook geen BSOD's krijgt kun je het vrijwel direct in de hardware hoek zoeken - powersupply en aansluitingen daarvan zijn dan een eerste verdachte, zeker bij een nieuwe PC.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()