Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Vista x64 reboot zomaar

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb sinds gisteren een nieuwe PC.

Intel I7 940
6GB ram
Geforce 9600GT
Windows Vista 64 bit.

Echter als ik in vista ga werken en ik installeer bv. een nieuwe driver van de videokaart of printer dan reboot het gehele systeem. En dan bedoel ik niet de reboot die vraagt u heeft nieuwe drivers geinstalleerd en een herstart is nodig. Nee het systeem valt gewoon uit en start opnieuw op.

Het gebeurd enkel als ik veranderingen in windows zelf maak. Ik heb een burn in test gedaan met sisoft sandra 6 uur lang geen problemen. 3dmark geen problemen. Ik installeer net mijn netwerk printer en de pc start in eens opnieuw op. In de Event viewer kan ik ook niets vinden.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je kunt 'Automatisch opnieuw starten' uitschakelen in Systeemeigenschappen -> Geavanceerd. Je kunt dan rustig het blauwe scherm lezen als het weer gebeurd.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

cool0 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:51:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe PC.
Gefeliciteerd.
Echter als ik in vista ga werken en ik installeer bv. een nieuwe driver van de videokaart of printer dan reboot het gehele systeem.
Niet gefeliciteerd.

Maar alle gekheid op een stokje: ik denk dat je hier lang genoeg zit om de Troubleshooting FAQs te vinden waar je mee aan de slag kan gaan, dus als je dat eerst wil doen voor je een topic opent - graag.

Als je ook geen BSOD's krijgt kun je het vrijwel direct in de hardware hoek zoeken - powersupply en aansluitingen daarvan zijn dan een eerste verdachte, zeker bij een nieuwe PC.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.