• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Recentelijk heb ik de videokaart in mijn pc vervangen van een X1900XT naar een Asus 9800GT, de oude ATi drivers helemaal gedeinstalleerd en driver sweeper gedaan , daarna de nieuwe Nvidia drivers geinstalleerd.

Het gekke is nu dat alle spellen het gewoon doen, dxdiag geen errors geeft, maar dat NX5 gewoon totaal het viewwindow niet update. Je kunt wel alles aanklikken , maar t feitelijke model blijft gewoon staan.

Nu vond ik dat gek, dus probeerde ik 3DS Max. Hierbij kan ik smooth + highlights selecteren , maar deze geeft alleen een wireframe weer. Nu kan dat ook ergens anders aan liggen, maar de viewports worden af en toe opeens helemaal wit, totdat je in en uitzoomt. Renderer veranderen naar OpenGL heeft geen effect.

Ik heb al eens geprobeerd de meest recente, en een oudere Nvidia driver te installeren. Heeft iemand misschien een andere oplossing?

Alvast bedankt!

Voordat iemand "illegaal" gaat roepen, beide hebben een campuslicentie van de TU/e.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Vreemd 3DS max doet het na de SP2 update, zeker een of andere instelling gewist, maar voor NX is geen update beschikbaar :S

[ Voor 18% gewijzigd door Dutch_Razor op 02-01-2009 21:12 ]