Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Agenda in 2 Outlook's bundelen en synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Hey,

Momenteel ben ik werkzaam bij 2 bedrijven (bedrijf A en bedrijf B ). Nu beschik ik ook over een beveiligde (via VPN) omgeving om op het netwerk van bedrijf A te komen. In deze omgeving heb ik de beschikking over mijn agenda in Outlook.
Tevens heb ik bij bedrijf B een agenda (in outlook) die geregeld geupdate wordt. Tijdens afspraken met klanten wil ik de beschikking hebben over een apparaatje waarin deze 2 agenda's gebundeld zijn om zo snel te kunnen zien wanneer ik nieuwe afspraken kan inplannen.
Nu weet ik dat ik kan synchroniseren met apparaten om zo telkens de agenda te updaten, alleen wat ik mij afvraag is hoe kan ik de agenda in Outlook die in een beveiligde omgeving staat (VPN) combineren met de normale outlook op mijn eigen computer en deze laten synchroniseren met een gsm of ander apparaat?

Belangrijk hierbij is dat tijdens het synchroniseren agenda items van het ene bedrijf niet in de agenda van het andere bedrijf komt te staan (op de computer).

Kan iemand mij (globaal) uitleggen of dit mogelijk is? En zo ja, hoe ik dit kan doen?

[ Voor 8% gewijzigd door radem205 op 03-01-2009 22:35 ]

• radem205
Kickje. Niemand een idee?

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:17

BCC

Je kan wel een los device zoals een telefoon synchroniseren met de een en daarna met de ander, zodat op de telefoon beide staan. Je moet dan wel even instellen dat outlook in beide gevallen niets overneemt van de telefoon.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• radem205
BCC schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 22:39:
Je kan wel een los device zoals een telefoon synchroniseren met de een en daarna met de ander, zodat op de telefoon beide staan. Je moet dan wel even instellen dat outlook in beide gevallen niets overneemt van de telefoon.
Hmm, dat is een oplossing. Het grote nadeel hierbij is dat wanneer ik naar een klant ga met mijn telefoon / pda en ik een agenda item toevoeg dat het niet gesynchroniseerd wordt met de agenda in Outlook op de computer.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:17

BCC

Volgens mij kan dat niet gezien je tweede punt:
Belangrijk hierbij is dat tijdens het synchroniseren agenda items van het ene bedrijf niet in de agenda van het andere bedrijf komt te staan (op de computer).
Als je al je afspraken als prive aanmerkt, dan kunnen anderen ze niet inzien en kun je ze wel synchroniseren naar beide agendas.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• radem205
BCC schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 22:44:
Volgens mij kan dat niet gezien je tweede punt:

[...]

Als je al je afspraken als prive aanmerkt, dan kunnen anderen ze niet inzien en kun je ze wel synchroniseren naar beide agendas.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar ik denk dat het voor mij het handigst is om in één richting te "synchroniseren" en wel via de pc naar de pda en niet vice versa. Het enige wat ik dan moet doen is de gemaakte afspraak handmatig in de agenda op de computer invoeren, waarna deze automatisch na synchronisatie wordt toegevoegd in de pda.
Pagina: 1