Is het niet een goed id om de user- en de webicons ook als link te gebruiken voor website promotie en andere shit? Ik heb nl wel een goed id om een link te koppelen aan "mijn" usericon!
Dat lijkt me geen goed idee, maar je kunt afwachten wat Arjen ervan zegt.
Waarom zou het niet leuk zijn? Het is toch een veel mooiere/handigere manier dan een link in je signature?
Of het leuk is, dat bepaalt iedereen voor zich. Onpraktisch dat is wat anders.
Het is érg onpraktisch.. als je per se een link wil zet je 'm toch gewoon als homepage in je profiel?
Een usericon is ervoor om snel iemand te kunnen herkennen, om in één oogopslag te zien wie iets gepost heeft.
Om die nou te gaan linken heeft dus totaal geen nut, en ik vind het ook nog eens onhandig.
Maar dat is mijn mening.
Het is érg onpraktisch.. als je per se een link wil zet je 'm toch gewoon als homepage in je profiel?
Een usericon is ervoor om snel iemand te kunnen herkennen, om in één oogopslag te zien wie iets gepost heeft.
Om die nou te gaan linken heeft dus totaal geen nut, en ik vind het ook nog eens onhandig.
Maar dat is mijn mening.
Ik weet niet hoe het met de gemmidelde tweaker zit maar ik bekijk nooit iemands profiel, maar klik wel op link in iemands signature.Het is érg onpraktisch.. als je per se een link wil zet je 'm toch gewoon als homepage in je profiel?
Hoe denk jij dan over die webicons, want daar kan je dan ook niemand meer mee herkennen toch??Een usericon is ervoor om snel iemand te kunnen herkennen, om in één oogopslag te zien wie iets gepost heeft.
Waarom zou het onhandig zijn? Je hoeft er niet op te klikken dat doe je vrijwillig!Om die nou te gaan linken heeft dus totaal geen nut, en ik vind het ook nog eens onhandig.
Als je verstandig bent kijk je altijd in iemand's profiel, voor je wat zegt.Op zaterdag 24 februari 2001 21:13 schreef eXistence het volgende:
Ik weet niet hoe het met de gemmidelde tweaker zit maar ik bekijk nooit iemands profiel, maar klik wel op link in iemands signature.
En hier nóg een manier, link in je signature. Dat zijn dus al TWEE verschillende manieren om 'legaal te spammen'.
Dit vind ik geen argument.Hoe denk jij dan over die webicons, want daar kan je dan ook niemand meer mee herkennen toch??
Er is geen verschil tussen webicons en serversideicons, als je het icoontje kent en je weet bij wie die hoort dan weet je ook meteen van die de post is.
Is het een nieuw iemand, dan is het ook niet belangrijk.
Je kan niet ZIEN dat het een link is.Waarom zou het onhandig zijn? Je hoeft er niet op te klikken dat doe je vrijwillig!
Van je homepage icon weet men het, van een link in je signature kan je het zien, maar van een usericon is er geen mogelijkheid om in één oogopslag te zien of het een link is of niet.
En daarbij, 2 mogelijkheden om 'legaal te spammen' lijkt me toch meer dan genoeg of niet soms?!?
OK jij bent er dus duidelijk geen voorstander van, maar ik dus wel! Zijn er nog meer mensen die hier een mening over hebben?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er last van heeft dat er een link onder de userpics komt te liggen (dit voordeel heb geen nadeel?). Het lijkt me op zich wel handig.
maar waar ga je naar linken? of mag de gebruiker dat voor zich instellen?Op zondag 25 februari 2001 02:25 schreef Femme het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er last van heeft dat er een link onder de userpics komt te liggen (dit voordeel heb geen nadeel?). Het lijkt me op zich wel handig.
Ik persoonlijk dus wel, maar ok. Kijk dan eens naar het nut. Er zijn al meerdere mogelijkheden om een link neer te zetten, die zijn toch genoeg? Of moeten er nóg meer spam-mogelijkheden zijn??Op zondag 25 februari 2001 02:25 schreef Femme het volgende:
Verwijderd
Ik vraag me dan af of het dan nog wel een usericon blijft, en er geen klein reclamebannertje van wordt gemaakt door de users met kreten als: "Klik hier voor de superdeluxegeweldige site van Rob's Tuincentrum met aantrekkelijke aanbiedingen!"
Lijkt mij niet de bedoeling.:)
Kijk als je nou een site maakt waar niemand wat aan heeft dan is het idd vrij kansloos, maar als je een site hebt zoals overklokken.nnl of zoiets dergelijks dan vind ik het een hele handige en ook veel mooiere manier dan een link in je signature!Op zondag 25 februari 2001 06:34 schreef Marius het volgende:
Ik vraag me dan af of het dan nog wel een usericon blijft, en er geen klein reclamebannertje van wordt gemaakt door de users met kreten als: "Klik hier voor de superdeluxegeweldige site van Rob's Tuincentrum met aantrekkelijke aanbiedingen!"
Idd!Op zondag 25 februari 2001 02:25 schreef Femme het volgende:
Pagina: 1